דאצ'יה חושפת בתערוכת פרנקפורט פרטים נוספים אודות הדאסטר החדש
לפני כשבועיים פרסמנו תמונות ראשונות של דאצ'יה דאסטר החדש. בתערוכת פרנקפורט המתקיימת בימים אלה חושפת דאצ'יה פרטים נוספים אודות הדור החדש. דאצ'יה דאסטר הוצג לראשונה לפני 7 שנים ומאז עבר מתיחת פנים קלה אחת. בדאצ'יה מתגאים ביותר ממיליון מסירות רכבי דאסטר ברחבי העולם, הישג מרשים בהחלט. בנוסף מספרים בדאצ'יה כי את שנת 2017 הם מצפים לסיים עם מסירות של למעלה מ- 600,00 מכוניות מדגמי המותג.
דאצ'יה דאסטר החדש 2018
דאצ'יה דאסטר החדש שומר על קווי המתאר של הדור הקודם ובו זמנית מיישר קו עם תעשיית הרכב העולמית בזכות פנסים הכוללים תאורת יום מסוג לד, ופגושים מעוצבים הכוללים רצועת פלסטיק בגוון כסוף המדמה אמצעי מיגון מסוקסים. מהצד בולט קו מותניים מודגש וגבוה המעניק חזות קשוחה, וחישוקים חדשים ונאים. הפגוש האחורי כולל אף הוא אלמנט מוכסף המחבר אותו אל עיצובו של הפגוש הקדמי. הפנסים המרובעים מאחור מאמצים מראה מודרני באמצעות גרפיקה פנימית נאה אותה נפגוש בכל מבחר הדגמים של דאצ'יה.
דאצ'יה דאסטר החדש 2018
תא הנוסעים של דאצ'יה דאסטר החדש נחשף לראשונה ומציג עיצוב מודרני באופן משמעותי לעומת קודמו, ומזכיר לנו את תא הנוסעים של סוזוקי ויטרה. הדשבורד גבוה ובולט, ומעוטר בחמישה פתחי מיזוג עגולים. בתמונות בולטת לראשונה בדאצ'יה בקרת אקלים דיגיטלית. בדאצ'יה מספרים על תכנון חדש התורם לנוחות וגם לשימושיות של הדאסטר, ובין היתר על גלגל הגה המאפשר מעתה כיוונון גובה ועומק. בידוד הרעשים זכה לטיפול והשתפר באופן משמעותי. המושבים זכו לבסיס ארוך ב- 20 מ"מ, וחלונות הצד הניצבים תורמים לתחושת המרווח בתא הנוסעים. רמת האבזור השתפרה אף היא וכוללת בנוסף לבקרת האקלים גם משענות ראש מתכווננות, מנגנון חדש לכוונון גובה המושב, בדי ריפוד חדשים עם תפירה תלת ממדית, ואופציה למפתח חכם המאפשר כניסה והנעה בלחיצת כפתור. אבזור הבטיחות זכה לשיפור וכולל מערכת לניטור רכבים בשטחים מתים עם התראה ויזואלית במראות הצד, וארבע מצלמות מסביב לרכב המסייעות לתמרון בשטחים צפופים או בחניה.
דאצ'יה דאסטר החדש 2018
מבחר מערכות ההנעה של דאצ'יה דאסטר נותר זהה וכולל: מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטרים שלא שווק בישראל; מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 125 כ"ס עם הנעה קדמית או כפולה המשודך לתיבת הילוכים ידנית; מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 90 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית; ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 110 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
דאצ'יה דאסטר החדש 2018

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.