תמונות ראשונות של יונדאי סנטה פה החדש נחשפות יחד עם פרטים רשמיים
הדור הרביעי של יונדאי סנטה פה, אשר יהיה זמין לרכישה בשוק הביתי בדרום קוריאה החל ממחר (07.02.2018), מתחדש במראה מודרני ובאבזור נוחות ובטיחות חדשני. מהתמונות הבודדות שפורסמו לעת עתה, ניתן להתרשם מהחזית המאמצת את שפת העיצוב החדשה לרכבי הפנאי של המותג בדומה ליונדאי קונה. העיצוב כולל גופי תאורה מפוצלים, גריל תלת מימדי, קו כתפיים בולט, ובתי גלגלים מודגשים לטובת מראה שרירי ובעל נוכחות.
יונדאי סנטה פה 2018
גם תא הנוסעים מעוצב באופן דומה מאוד לזה של אחיו הקטן יונדאי קונה ומחולק לשלושה מפלסים. המפלס העליון אמון על תצוגת אינפורמציה על גבי לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, המפלס האמצעי מאכלס את מערכת בקרת האקלים ופתחי האוורור, והתחתון מכיל תאי אחסון. יונדאי טוענת לשימוש בחומרים איכותיים מבעבר ומציעה אפשרויות בחירה בין מגוון צבעים.
יונדאי סנטה פה 2018
עוד טוענת יונדאי למרווח הפנים הטוב בקטגוריה בשורה השניה, ולא מתביישת גם במרווח בשורה השלישית שמציג נתונים מכובדים אף הוא. כמו כן שופרה הגישה לשורה השלישית וקיפולה מתבצע כעת בלחיצה בודדת. אבזור הנוחות כולל כעת מערכת BlueLink 2.0 המאפשרת שליטה מרחוק על מגוון פונקציות ברכב כולל התנעה. ישנו אף פיצ'ר לזיהוי שירים בדומה לאפליקציית SoundHound ומערכת שליטה קולית חדשה המשלבת טכנולגיית בינה מלאכותית.
אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית, מערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ואורות גבוהים אוטומטיים. עוד תוצע מערכת ליציאת נוסע בבטחה, המתריעה ואף מונעת את פתיחת דלת הנוסע אם רכב אחר חולף בקרבת הסנטה פה. כמו כן ישנה מערכת למניעת שיכחת ילדים ברכב.
בנוסף תוצע לראשונה ביונדאי מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בתנועה צולבת מאחור. המערכת תפעיל את הבלמים ותעצור את הרכב אם תזהה סכנה להתנגשות ברכב המגיח אל נתיב ההתקדמות בעת יציאה מחניה ברוורס.
מגוון יחידות ההנעה יכלול מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנועי טורבו דיזל בנפחים של 2.0 או 2.2 ליטרים. המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומית ומעבירים את הכוח אל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קבועה. נתוני ההספקים והביצועים טרם פורסמו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.