גרסת הסטיישן של סיאט לאון קופרה R מציעה הספק של 300 כ"ס, הנעה כפולה ותא מטען שימושי
סיאט לאון קופרה R ST נחשפת כנדבך נוסף במשפחת דגמי המותג, עם תצורת סטיישן שימושית בעלת תא מטען גדול (שנפחו טרם נחשף). גרסה זו תוצע במהדורה מוגבלת של מאות יחידות בלבד.
סיאט לאון קופרה R ST
סיאט לאון קופרה R ST מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים והנעה כפולה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות והמהירות המירבית עומדת על 250 קמ"ש. עוד מצויידת לאון קופרה R סטיישן בדיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, מתלים אדפטיביים, וזווית קמבר שלילית (הצמיג מונח על הכביש בזווית 88 מעלות במקום 90) לטובת אחיזה גבוהה יותר והתנהגות משופרת.
סיאט לאון קופרה R ST
כדי להקנות לסטיישן החמה מראה התואם את הביצועים, ציידה סיאט את הדגם בסמלי נחושת אשר הפכו לסממן הבולט של דגמי קופרה, חצאיות צד, מראות וספויילר אחורי מקרבון, ודיפיוזר הכולל צמד פתחי מפלט בגוון כרום. עוד כולל הדגם בלמי ברמבו, וחישוקי 19 אינץ' בגוון נחושת.
סיאט לאון קופרה R ST
תא הנוסעים כולל גימור בצבע נחושת החולש גם על לוגו המותג בגלגל ההגה, מושבים ספורטיביים עטויי עור ואלקנטרה, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ'.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.