פורד קוגה 2020 מציג עיצוב בהשראת פורד פוקוס החדשה ויחידת הנעה היברידית נטענת
פורד חושפת את הדור החדש של רכב הפנאי שטח פורד קוגה אשר יתחרה בסגמנט התחרותי מול דגמים כגון פיג'ו 3008, יונדאי טוסון, וקיה ספורטאז'. פורד קוגה 2020 מצוייד בפלטפורמה חדשה, במערכות בטיחות מתקדמות, וביחידות הנעה חזקות ביניהן מערכת פלאג-אין הייבריד חסכונית.
פורד קוגה החדש
פורד קוגה מבוסס על פורד פוקוס המשפחתית והשניים חולקים את שפת העיצוב ואת פלטפורמת C2 החדשה. אורכו של הקוגה החדש צמח ב- 89 מ"מ ביחס לדור הקודם, רוחבו תפח ב- 44 מ"מ, ובסיס הגלגלים התארך ב- 20 מ"מ. למרות הגידול במידות אשר תורם לתא נוסעים מרווח יותר, המשקל הכולל קל ב- 90 ק"ג ביחס לדור המוחלף.
פורד קוגה החדש
פורד קוגה מציג עיצוב סולידי ופרקטי בגרסאות הבסיס או עיצוב ספורטיבי יותר בגרסת ST-Line. תא הנוסעים הועתק מפורד פוקוס בתוספת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. בנוסף יוצע פורד קוגה עם מערכת תצוגה עילית, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', משטח טעינה אלחוטית, ואופציה למערכת שמע מבית B&O. עוד מצוייד פורד קוגה במערכת FordPass Connect הכוללת בין היתר קישוריות WiFi עם תמיכה בעשרה מכשירים בו זמנית ואפליקציה ייעודית המאפשרת איתור הרכב, פתיחת ונעילת דלתות מרחוק, והתנעה מרחוק.
פורד קוגה החדש
אבזור הבטיחות עשיר למדי וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור, סיוע בתמרון חירום, זיהוי תמרורים, ובלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים הפועלת גם בצמתים. בנוסף יוצעו מערך מצלמות 360 מעלות ומערכת חניה אוטומטית.
סרטון פורד קוגה
החידוש המעניין ביותר מתחת למכסה המנוע הינו יחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון, בשילוב מנוע חשמלי המספקים יחד 225 כ"ס. המנוע החשמלי ניזון מסוללת ליתיום-יון בקיבולת 14.4 קוט"ש הניתנת לטעינה משקע ביתי תוך 4 שעות כדי לספק טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ לפי תקן WLTP. בשנה הבאה תוצע גם גרסה היברידית רגילה עם מפרט דומה אך סוללה קטנה יותר ללא אפשרות לטעינה ממקור חיצוני.
בנוסף יוצע פורד קוגה עם מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספקים של 120 ו- 150 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 120 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 150 כ"ס עם מערכת מיקרו היברידית במתח 48V, ומנוע טורבו דיזל בנפח דומה בהספק 190 כ"ס.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.