הונדה e מציעה עיצוב רטרו, יחידת הנעה חשמלית בהספק 150 כ"ס, וטווח נסיעה של למעלה מ- 200 ק"מ
הונדה e עתידה להיחשף לציבור הרחב בתערוכת ז'נבה אשר תערך בחודש אוקטובר 2019. הונדה e הינה מכונית עירונית חשמלית וחדשנית המציגה את חזונה הטכנולוגי של היצרנית ואת שפת העיצוב של רכביה החשמליים אשר יוצגו בשנים הקרובות.
הונדה e
הונדה e פותחה תוך שימת דגש על פשטות לצד שימושיות גבוהה באריזת רטרו מסוגננת המתאימה לצרכים העירוניים בעולם המודרני. הפרופורציות הנמוכות והרחבות של המרכב מעניקות למכונית מראה שרירי וספורטיבי המרמז על יכולת דינמית טובה. הפנסים העגולים נועדו להקנות מראה אנושי, המשטחים החלקים מחזקים את המסר הפרקטי, וקשתות גלגלים תפוחות המאכלסות צמיגים רחבים משלימים מראה מוצק. אורכה של המכונית החשמלית קצר ב- 100 מ"מ מהונדה ג'אז ותורם לתמרון נוח בסביבה עירונית צפופה.
הונדה e
תא הנוסעים בהונדה e מציע עיצוב רטרו מינימליסטי עם מושבים וחומרי דיפון המוכרים מעולם הסלונים הביתיים, להקניית אווירה חמימה. רצפה שטוחה לחלוטין תורמת למרווח פנימי נדיב חרף המידות החיצוניות הצנומות. בחלקו העליון של הדשבורד שלושה צגים מחוברים המציגים את כל המידע החיוני לגבי הרכב לרבות טעינת הסוללה. את מראות הצד המסורתיות מחליפות מצלמות המקרינות את התמונה למסכים ייעודיים המותקנים בצידי הדשבורד. שדה הראיה בהונדה e מצויין תודות לקורות A דקיקות ושמשה קדמית רחבה שנראית כאילו מתחברת עם חלונות הצד.
הונדה e
יחידת ההנעה כוללת מנוע חשמלי בהספק 150 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ העובר אל הגלגלים האחוריים. חלוקת המשקל בין הסרנים ביחס של 50:50. הסוללה מסוג ליתיום-יון בקיבולת 35.5 קוט"ש מציגה מידות קומפקטיות יחסית ומותקנת ברצפת הרכב. הונדה טוענת לטווח נסיעה של 200 ק"מ וזמן טעינה של 30 דקות לטעינת 80% מהסוללה, בדומה לרוב הרכבים החשמליים בשוק. רדיוס סיבוב קטן בקוטר 4.3 מטרים מושג בזכות בסיס גלגלים קצר וזווית הפניית גלגלים קדמיים ב- 45 מעלות הודות למערכת ההנעה האחורית.
כמו ברכבים חשמליים רבים, עזיבת דוושת התאוצה מכניסה לפעולה את מערכת הרגרנציה האוגרת את האנרגיה הקינטית הנוצרת בזמן בלימה לטובת טעינת הסוללה, תוך סיוע בתגבור עוצמת הבלימה ללא שימוש בבלמים אלא באמצעות פעולה הפוכה של המנוע החשמלי הפועל כדינמו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.