סיאט טראקו בעל שבעת המושבים מוצג בגרסת PHEV עם יחידת הנעה בהספק 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ
רכב הפנאי שטח 7 מושבים סיאט טראקו, המתעכב בדרכו לישראל, מוצג היום בגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV) ומהווה את הדגם ההיברידי הראשון של המותג הספרדי. יחידת ההנעה החדשה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 156 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 115 כ"ס היוצרים הספק משולב של 245 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.4 שניות, והמהירות המירבית עומדת על 217 קמ"ש.
סיאט טראקו FR פלאג-אין הייבריד
הרכב מצוייד בסוללה בקיבולת 13 קוט"ש הממוקמת תחת המושב האחורי, ומספקת טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ. טעינת הסוללה באמצעות עמדה ביתית אורכת כ- 3.5 שעות. אפליקציה ייעודית מאפשרת מעקב אחר מצב הטעינה והפעלת המיזוג מרחוק.
סיאט טראקו FR פלאג-אין הייבריד
סיאט טראקו פלאג-אין הייבריד אשר נחשף ברמת אבזור FR, ממשיך את שפת העיצוב המאפיינת את המותג בתוספת אלמנטים ספורטיביים. בחזית ניצב גריל מושחר העוטה מסגרת כרום, ומצידיו גופי תאורה מלוכסנים עם חתימת LED בצורת משולש. עוד כוללת רמת האבזור FR פגושים בעלי עיצוב אגרסיבי יותר וצמד פתחי מפלט בגוון כרום. מן הצד בולטים חישוקי 19 או 20 אינץ' ספורטיביים. תא הנוסעים ברמת אבזור FR כולל מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה, הגה קטום, ודוושות אלומיניום.
סיאט טראקו FR פלאג-אין הייבריד

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.