מאזדה BT-50 החדש מבוסס על איסוזו דימקס ומציג עיצוב נאה במיוחד
אחרי 9 שנים ארוכות, חושפת מאזדה דור חדש לטנדרר BT-50 שאף שווק בעבר בישראל. מאזדה BT-50 החדש מבוסס על איסוזו דימקס החדש שטרם הושק בישראל. איסוזו תייצר עבור מאזדה את הטנדר החדש במפעלי החברה בתאילנד לצד פס היצור של איסוזו דימקס.
מאזדה BT-50 2020
מאזדה BT-50 החדש 2020 הוא כנראה הטנדר היפה ביותר בסגמנט הודות לשפת העיצוב קודו של מאזדה. הפנסים הקדמיים צרים, ותחתם רצועת כרום המתחברת לגריל הקדמי הענקי הכולל סורגי כרום אופקיים. בפינות הפגוש יחידות תאורת האיתות והערפל. הדופן מציגה עיצוב זהה לאיסוזו דימקס והזנב מסתפק בשינויים קלים בעיצוב הפנסים ודלת הארגז.
מאזדה BT-50 החדש מציג מידות דומות למתחרים. אורכו 5,280 מ"מ, רוחבו 1,870 מ"מ, גובהו 1,790 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 3,125 מ"מ. בארגז ניתן להעמיס מטען במשקל של עד 1,065 ק"ג, והרכב מסוגל לגרור נגרר עם בלמים במשקל של עד 3,500 ק"ג.
מאזדה BT-50 2020
עיצוב תא הנוסעים מבוסס אף הוא על איסוזו דימקס אך בוצעו בו שינויים משמעותיים. חלקו העליון של הדשבורד עוטף את תא הנוסעים ומחופה חומר דמוי עור עם תפרים בולטים. במרכז הקונסולה בולט מסך מרכזי גדול עם תמיכה בממשק Apple Car Play, ובין המושבים קונסולה גבוהה ורחבה עם חיפוי עור מעוצב בצדדים. בתמונות מוצג תא הנוסעים ברמת אבזור גבוהה עם ריפודי עור נאים בגוון חום כהה כפי שפגשנו ברמת אבזור סיגניצ'ר הבכירה בדגמי מאזדה.
מאזדה BT-50 2020
בשלב זה נחשף מפרט הגרסה האוסטרלית של מאזדה BT-50 המצוייד במנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס ב- 3,600 סל"ד ומומנט של 45.8 קג"מ החל מ- 1,600 סל"ד. נתוני הביצועים וצריכת הדלק טרם נחשפו.
מאזדה BT-50 החדש ישווק באוסטרליה החל מהחציון השני של שנת 2020 ואולי נזכה לראותו גם בישראל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.