פיג'ו 3008 חושף חזית בעיצוב חדש ומפרט אבזור נוחות ובטיחות עדכני. היצע המנועים נותר ללא שינוי
פיג'ו חשפה היום מתיחת פנים לרכב הפנאי פיג'ו 3008. הדור השני של פיג'ו 3008 שהושק בשנת 2016 הוא אחד הדגמים החשובים ביותר בארסנל של פיג'ו שהפך למנוע צמיחה משמעותי עבור המותג הצרפתי ורשם יותר מ- 800,000 מסירות. גם בישראל זוכה הדגם לביקוש רב הן כחדש והן בשוק המשומשות.
פיג'ו 3008
עיצובו של פיג'ו 3008 זכה לתשבחות רבות בעת שהוצג וגם כיום לאחר 4 שנים הוא נאה ועדכני. מעצבי פיג'ו התמקדו במתיחת הפנים בעיקר בחזית אשר נושאת את הקו העיצובי הנוכחי של היצרנית עם פנסי לד צרים ופסי לד הגולשים מטה אל הפגוש ומדמים ניבי אריה. הגריל הקדמי מציג עיצוב מקורי ובולט אשר משתלב בפגוש הקדמי. עיצוב הפרופיל נותר כשהיה אך עודכן באמצעות חישוקי גלגלים בעיצוב חדש. מאחור הותקנו פנסים חדשים עם גרפיקה פנימית בעיצוב תלת מימדי.
פיג'ו 3008
גם תא הנוסעים הציג עיצוב מקורי דמוי קוקפיט במטוס עם חלוקה ברורה בין הנהג והנוסע הקדמי וקונסולה אשר פונה אל הנהג. לכך הצטרפו גלגל הגה קטן הממוקם נמוך ביחס למקובל, לוח מחוונים דיגיטלי הממוקם גבוה, ומסך מרכזי מרחף השולט במרבית הפונקציות. במסגרת מתיחת הפנים עודכנה מערכת המולטימדיה עם מסך מרכזי בגודל 10 אינץ' שיציע כבעבר תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto. תא הנוסעים מציג גם חומרי דיפון חדשים כגון דיפון דמוי עץ בגימור מט וריפודי עור נאפה בצבע אדום שיוצעו כאופציה בגרסאות GT ו- GT-Line.
פיג'ו 3008
מפרט אבזור הבטיחות עודכן עם מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים בשעות היום וגם בשעות הלילה הפעילה במהירות של עד 140 קמ"ש. מערכת בקרת סטייה מנתיב הנסיעה כוללת כעת גם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב בעת שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית אשר תומכת כעת בעצירה מלאה וזינוק מחדש. חידוש מעניין הוא מערכת לראיית לילה אשר מזהה בעלי חיים והולכי רגל עד 200 מטרים לפני הרכב, אף מעבר לטווח התאורה של האורות הגבוהים. הדמויות שיזוהו באמצעות המערכת יוצגו בלוח המחוונים הדיגיטלי.
היצע המנועים כבר עודכן במהלך חיי הדגם וכולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 130 כ"ס, ושתי יחידות הנעה היברידיות נטענות עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.6. לגרסת ההנעה הקדמית הספק משולב של 225 כ"ס, ולגרסת ההנעה הכפולה הספק משולב של 300 כ"ס. כל יחידות ההנעה מוצעות עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית.
פיג'ו 3008 החדש מיוצר במפעלי פיג'ו בעיר סושו בצרפת. השיווק באירופה יחל בסוף השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.