אאודי Q5 ספורטבק נחשף רשמית ומציג עיצוב עדכני, יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED Matrix ומרחב נדיב
לאחר שצולם על ידי צלמי ריגול בחודש אוגוסט האחרון מושק אאודי Q5 ספורטבק רשמית ומציג עיצוב עדכני הכולל גריל חדש וספורטיבי, פנסי ערפל וכונסי אוויר בעיטור כרום, ספוילרים מעל ומתחת לשמשה האחורית, וגג המשתפל מטה בעזרת קורות C מונמכות אשר משלים את מראה הקופה הספורטיבי. מידות הרכב זהות לאאודי Q5 למעט תוספת אורך מזערית של 7 מ״מ. תא מטען בנפח 510 ליטרים (40 ליטר פחות מהדגם הסטנדרטי).
אאודי Q5 ספורטבק
יחידות התאורה מלפנים ומאחור בטכנולוגיית LED Matrix מתקדמת כסטנדרט. רמות האבזור הגבוהות וחבילת S line זוכות ליחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית OLED אשר מאפשרות בחירת חתימת תאורה ייחודית אשר תדלק כאשר חיישן הקרבה יזהה רכב אחר במרחק של פחות משני מטרים.
אאודי Q5 ספורטבק
תא הנוסעים סטנדרטי למדי עם שינויים קלים אשר הוצגו באאודי Q5 וכוללים בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ׳ אשר תומך בתפעול קולי, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ׳, חיבור אינטרנט קבוע, תמיכה ב- Apple CarPlay ו- Android Auto. את הספסל האחורי ניתן לשדרג למושבים הנעים על גבי מסילה עם משענות גב ניתנות להטייה.
אאודי Q5 ספורטבק
אאודי Q5 ספורטבק זוכה לכיול ספורטיבי יותר לעומת אאודי Q5 וקיימת אופציית שדרוג למתלי אוויר אדפטיביים המאפשרים הגבהת הרכב ב- 60 מ״מ על מנת לשפר את הנסיעה בשטח קל, או הנמכת הרכב והקשחת המתלים לנסיעה דינמית במהירויות גבוהות. רמת אבזור S line כוללת מתלים אדפטיביים, היגוי חד, מערכת בלימה משודרגת, מושבי ספורט, גלגל הגה עם צלע תחתונה קטומה, ועיטורי S line קוסמטיים בעיצוב הפנימי והחיצוני.
בשלב זה חושפת אאודי היצע מנועים חלקי. בשוק האמריקאי ישווק אאודי Q5 ספורטבק עם מנוע טורבו בנזין TFSI 45 בנפח 2.0 ליטרים בשילוב מערכת מיקרו-היברידית 12V בהספק משולב של 261 כ״ס ומומנט של 37.7 קג״מ. מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו.
גרסת S line תצויד במנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק של 349 כ״ס ומומנט של 51 קג״מ. גרסה זו משודכת לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו. מאוחר יותר ישווק אאודי Q5 ספורטבק עם מנועי בנזין ודיזל נוספים ושתי גרסאות פלאג-אין - TFSle בהספק 299 כ״ס או TFSle בהספק 367 כ״ס.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.