יונדאי קונה מושק בישראל לאחר שעבר מתיחת פנים, בשלב זה בגרסת טורבו בנזין בלבד עם מנוע מחוזק בהספק 198 כ"ס
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, החלה בשיווק יונדאי קונה החדש 2021 לאחר שעבר מתיחת פנים. בשלב זה משווק הדגם המעודכן בגרסאות טורבו בנזין בלבד. הגרסאות המצוידות ביחידת הנעה היברידית ימשיכו כנראה להימכר בדגם שלפני מתיחת הפנים.
יונדאי קונה
עיצוב החזית חדש לחלוטין, הוא ממשיך במתכונת יחידות התאורה המפוצלות שזכו לעיצוב מחדש. גם הגריל הקדמי פוצל לשניים, החלק העליון מוטמע בתוך משטח בצבע הרכב ואילו החלק התחתון משולב בפגוש ומחופה בעיטור דמוי מגן גחון. מהדופן בולטים חישוקים קלים בעיצוב חדש, ואילו מאחור נפגוש יחידות תאורה מפוצלות, ופגוש בעיצוב חדש.
תא הנוסעים מציג מראה עדכני. המסך הצף בראש הקונסולה בגודל 8.0 אינץ' רחב ודק מבעבר. בורר ההילוכים עוצב מחדש, וכך גם הקונסולה בין המושבים ומשענת היד. במסגרת מתיחת הפנים שודרגו חומרי הבידוד על מנת לשפר את בידוד הרעשים, והמתלים כוילו מחדש לטובת שיפור נוחות הנסיעה - שני תחומים שזכו לביקורת בדגם היוצא.
יונדאי קונה
יחידת ההנעה, שהייתה אחד היתרונות הבולטים של הדגם היוצא והפכה אותו לאחד מרכבי הפנאי הקטנים החזקים והזריזים ביותר, התחזקה עוד יותר. מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים מציע כעת הספק מרבי של 198 כ"ס ומומנט של 27.0 קג"מ הזמין החל מ- 1,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.3 ק"מ לליטר.
יונדאי קונה מוצע בשלוש רמות גימור. גרסת הכניסה פרימיום כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' ותמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני אור וגשם, שמשות אחוריות כהות, קיפול חשמלי למראות הצד, מצלמת רוורס, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
יונדאי קונה
רמת האבזור פרסטיג' כוללת בנוסף משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. רמת האבזור סופרים הבכירה כוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, וצביעה דו גונית עם גג בצבע שחור.
אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית עד למהירות של 80 קמ"ש, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, סיוע לזינוק בעליה, איתות בפנסים האחוריים להתרעה על בלימת חירום, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. רמת האבזור פרסטיג' כוללת בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב. רמת האבזור סופרים כוללת בנוסף שליטה אוטומטית באורות הגבוהים.
מחירון יונדאי קונה החדש 2021:
יונדאי קונה 1.6 טורבו 2X4 פרימיום אוטומט – 127,900 ₪
יונדאי קונה 1.6 טורבו 2X4 פרסטיג' אוטומט – 134,900 ₪
יונדאי קונה 1.6 טורבו 2X4 סופרים אוטומט – 138,900 ₪

תפריט נגישות








השפעה של תיבת רובוטית על הנסיעה חלקה בכביש. האם מרגישים משיכות בזמן הנסיעה .
למרות התרגילים בעיצוב, יונדאי עדיין רכב שלא מתקרב אפילו ליפאנים באיכות הרכבה או באמינות. בלי קשר, המבצע כאן נראה כמו מכירת חיסול לחמורים .
מתי מגיעה הקונה החשמלית 64KW/H לישראל ?