מרצדס חושפת גרסת ביצועים היברידית נטענת ראשונה תחת המיתוג החדש E Performance
מרצדס חושפת היום את מכונית הביצועים ההיברידית הראשונה של AMG – מרצדס AMG GT 63 E Performance המצויידת ביחידת הנעה היברידית נטענת. ב- AMG מתייחסים לתצורה החדשה כהעברת ה- DNA של הקבוצה אל העתיד, אך לנו ברור שמדובר כנראה בדרך היחידה לייצר מכוניות ביצועים מונעות בנזין שיעמדו בתקנות הזיהום ההולכות ומחמירות, ובכל מקרה עבור מותג מרצדס מדובר בשלב ביניים לפני מעבר להנעה חשמלית מלאה גם בדגמי הביצועים.
מרצדס AMG GT 63 E Performance
יחידת ההנעה החדשה משלבת מנוע טווין טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים עם הספק מרבי של 639 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ, יחד עם מנוע חשמלי אחורי עם הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ. נתון ההספק המשולב עומד על לא פחות מ- 843 כ"ס ונתון המומנט המרבי 149.9 קג"מ. המנועים משודכים למערכת הנעה כפולה ולתיבת 9 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. המנוע החשמלי כולל תיבת הילוכים נוספת בת שני הילוכים המסייעת לסנכרון בין שני המנועים. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 2.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 316 קמ"ש.
מרצדס AMG GT 63 E Performance
הסוללה החשמלית הקטנה במתח 400 וולט ובקיבולת 6.1 קוט"ש בלבד ולכן טווח הנסיעה החשמלי המרבי עומד על כ- 12 ק"מ בלבד. עם זאת הסוללה הקטנה מאפשרת מארז קומפקטי ושוקלת 89 ק"ג בלבד. לסוללה מערכת קירור מתקדמת המבוססת על נוזל שאינו מוליך חשמל הזורם סביב כל אחד מ- 560 התאים של הסוללה ומקרר אותם באופן אינדיווידואלי על מנת שכל תא יגיע לטמפרטורה אופטימלית של 45 מעלות, ללא תלות בתאים האחרים. טכנולוגיה זו גם מאריכה את חיי הסוללה.
מרצדס AMG GT 63 E Performance
מרצדס AMG GT עברה לאחרונה מתיחת פנים ואימצה עדכוני עיצוב קלילים. החזית אגרסיבית יותר עם גריל גדול המכיל סורגי כרום אנכיים, ופגוש עם כונסי אוויר מודגשים. הדופן שומרת על עיצוב קופה 4 דלתות שהומצא על ידי מרצדס, ומציגה חישוקים קלים חדשים ונאים עם שפה רחבה. הזנב הקצרצר מעודן יחסית עם ספוילר הנשלף במהירויות גבוהות, כונסי אוויר בפינות הפגוש, וארבעה פתחי מפלט ענקיים. כמו כן בולט כיסוי פתח הטעינה בחלקו הימני של הפגוש האחורי. לבחירת הלקוחות עומדות אפשרויות לעיצוב אישי עם ארבעה צבעים בגימור מט, חבילת עיטורים חיצוניים בצבע שחור, או חבילת עיצוב המשלבת גימורים מושחרים עם עיטורי סיבי פחמן.
מרצדס AMG GT 63 E Performance
תא הנוסעים מציג דשבורד נאה בחיפוי עור, צמד מסכים ענקיים המותקנים בצמידות, וקונסולה רחבה בין המושבים הקדמיים עם בורר הילוכים אלקטרוני ובקרי שליטה פיזיים. מערכת המולטימדיה MBUX של מרצדס כוללת תצוגות ייעודיות עבור הדגם ההיברידי המציגות את טווח הנסיעה החשמלי, צריכת החשמל, תפוקת ומומנט המנוע החשמלי, וטמפרטורת המנוע החשמלי והסוללה. גלגל ההגה בעיצוב חדש עם חישורים כפולים וכולל פקדים לשליטה בעוצמת הבלימה הרגנרטיבית הממירה את אנרגיית הבלימה לטובת טעינת הסוללה.
במסגרת מתיחת הפנים קיבלה מרצדס AMG GT 4 מערכת מתלי אוויר אדפטיביים חדשה עם שסתומים בעלי פתיחה וסגירה אלקטרונית המציעים שליטה מהירה יותר באופי השיכוך. הגרסה ההיברידית מקבלת גם מערכת בלמים קרמיים מבית AMG.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.