קבוצת סטלנטיס מעניקה ללנצ'יה הזדמנות לקום לתחייה עם עתיד חשמלי ו- 3 דגמים עתידיים חדשים
ללנצ'יה האיטלקית עבר מפואר במיוחד, עתיר דגמים איקוניים והישגים במסלול המירוצים. ההווה לעומת זאת עגום למדי, עם ליין דל הכולל רק את לנצ'יה אפסילון - מכונית מיני מיושנת מאוד על בסיס פיאט פנדה הוותיקה המשווקת כיום באיטליה בלבד. בעבר נעשה ניסיון לשווק את דגמי קרייזלר באירופה תחת מיתוג לנצ'יה אך הוא הסתיים במהרה וללא הצלחה.
נבחרת לנצ'יה 2022
האיחוד של קבוצת פיאט-קרייזלר עם קבוצת PSA לקונצרן סטלנטיס הענקי מעניק ללנצ'יה הזדמנות, כנראה אחרונה, לחזור לחיים כחלק מאשכול הפרימיום והיוקרה של הקונצרן עם תוכנית אסטרטגית הכוללת 3 דגמים חדשים שיוצגו החל משנת 2024 בקצב של דגם חדש בכל שנתיים. משנת 2026 תציג לנצ'יה דגמים חשמליים בלבד והיעד הוא מכירת רכבים חשמליים בלבד החל משנת 2028. גם מודל ההפצה של לנצ'יה צפוי לעבור עדכון עם יעד של 50% מכירות מקוונות באמצעות הרשת, והענקת זיכיון ל- 100 סוכנויות חדשות ב- 60 ערים מרכזיות באירופה. המהלך החל במינוי של מנהלי מותג חדשים במדינות הגדולות באירופה: צרפת, גרמניה, ספרד, בלגיה, והולנד.
בשנת 2024 תוצג לנצ'יה אפסילון החדשה, 12 שנה לאחר שהוצג הדור הנוכחי בשנת 2012. המכונית צפויה לעלות כיתה ולהתחרות בסגמנט הסופר מיני, אך עם אורך מוצהר של כ- 4 מטרים לא תהיה מהדגמים הגדולים בסגמנט. בשנת 2026 תוצג ספינת הדגל של המותג שהפרטים לגביה עמומים, אך על פי אנשי לנצ'יה תכנס לפלח השוק הגדול ביותר באירופה עם אורך של 4.6 מטרים. ניתן להעריך שמדובר ברכב פנאי הראשון של המותג. בשנת 2028 תוצג לנצ'יה דלתא החדשה עם אורך של 4.4 מטרים והבטחה לעיצוב שרירי עם קווים גיאומטריים בסגנון הדלתא האייקונית.
לנצ'יה מתכננת שימוש נרחב בחומרים חדשניים שיהפוך אותה למותג עם השימוש הגדול ביותר בחומרים ממוחזרים בתוך קבוצת סטלנטיס. 50% מהמשטחים בתא הנוסעים יהיו עשויים מחומרים אקולוגיים. הצהרות נוספות נוגעות להנדסת אנוש עם הבטחה לסביבה טכנולוגית אינטואיטיבית על בסיס ממשק וירטואלי מינימליסטי עם כפתור בודד. נחכה לראות האם היא תעמוד במבחן המציאות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.