קאדילק חושפת מכונית תצוגה חשמלית עם רעיונות שעשויים להגיע אל ספינת הדגל החשמלית העתידית של המותג
קאדילק מספקת לנו הצצה לעתיד החשמלי של מותג היוקרה האמריקאי דרך מכונית הקונספט קאדילק סלסטיק EV. על פי קאדילק מדובר במכונית שמביאה לידי ביטוי את הערכים המסורתיים של קאדילק שעוצבו במשך 120 שנה בשילוב עיצוב עתידני וחדשנות שהופכים אותה לספינת דגל עבור המותג. כבסיס שימשה פלטפורמת אולטיום של ג'נרל מוטורס המשמשת גם את רכב הפנאי החשמלי קאדילק לירק.
קאדילק סלסטיק EV
העיצוב החיצוני יוצא דופן ובהחלט עתידני. החזית מציגה אלמנט דומיננטי בדמות משטח מושחר ומעוטר המשתרע לרוחבה, ובפינות פנסים המשתלבים בקווי המתאר של הפגוש. הדופן ייחודית עם צללית פאסטבק ארוכה, שטח שמשות בעיצוב מפוצל וקווי מתאר נקיים. יחידות התאורה האחוריות המפוצלות מורכבות משני פנסים דקים בצורת בומרנג. העליון משולב בחלון הצד האחורי והתחתון משולב בפגוש האחורי. בקצה הפגוש האחורי משטח דמוי דיפיוזר המעוטר באופן דומה לפגוש הקדמי. למרות מבנה הפאסטבק, קאדילק מגדירה את הסלסטיק כמכונית סדאן שהיא מבחינתה התצורה האולטימטיבית עבור רכב יוקרה.
קאדילק סלסטיק EV
גם בתא הנוסעים לא חסכו המעצבים. ריפודי העור האדומים והמעוצבים מייצרים הומאז' לדגמי עבר מימי הזוהר של קאדילק, ומשולבים בתא נוסעים אולטרה מודרני עם לא פחות מ- 5 מסכים בדשבורד המייצרים מראה של מסך אחד רחב במיוחד עם שטח תצוגה מצטבר בגודל 55 אינץ'. המסכים מצוידים בטכנולוגיית "תריסים דיגיטליים" המאפשרת להם להציג תוכן עבור הנוסעים בלבד מבלי להציגו לעיני הנהג. הנוסעים מאחור כמובן לא נותרים מקופחים ויזכו כל אחד למסך משלו המשולב בגב המושב הקדמי. מעל ראשי הנוסעים גג זכוכית עם חלוקה ל- 4 אזורים וטכנולוגיה מבוססת חלקיקים המאפשרת לכל נוסע לבחור בגג אטום או שקוף. גם תאורת האווירה מחולקת ל- 4 אזורים ומאפשרת לכל נוסע לבחור את גוון התאורה בהתאם למצב הרוח שלו.
קאדילק סלסטיק EV
קאדילק סלסטיק EV לא נראית רחוקה מאוד מפס הייצור וההערכות הן כי הגרסה הסדרתית צפויה לצאת לאור בסוף שנת 2023 או בתחילת שנת 2024. גרסת הייצור צפויה להציע טווח נסיעה של כ- 480 ק"מ ותצויד בדור הבא של טכנולוגיית סופר קרוז של ג'נרל מוטורס המאפשרת נהיגה חצי אוטונומית ללא ידיים על גלגל ההגה בכבישים מהירים נבחרים בארצות הברית ובקנדה. המכונית לא תרד מפס ייצור סטנדרטי אלא תיוצר בעבודת יד, וכדי להתאים את מתקן הייצור יושקעו 81 מיליון דולר. תג המחיר המשוער עומד על כ- 300,000 דולר, פי שניים ממחירו של קאדילק אסקלייד ESV שהוא הרכב היקר ביותר במבחר הנוכחי של דגמי קאדילק.
קאדילק סלסטיק EV - סרטון רשמי

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.