למבורגיני חושפת מהדורה מעודכנת לרכב הפנאי אורוס עם עיצוב עדכני ומנוע מחוזק
כמעט 5 שנים לאחר שנחשף לראשונה מגיעה מתיחת הפנים ללמבורגיני אורוס, והפעם מתווספת לשמו האות S. לא מדובר ברכב הפנאי הראשון של למבורגיני. חובבי היסטוריה בוודאי יזכרו שלמבורגיני שיווקה בשנות ה- 80 רכב פנאי שטח קשוח למדי בשם LM002 עם עיצוב בסגנון האמר, אך הוא יוצר בכמויות קטנות מאוד ולא נחל הצלחה. האורוס מתחרה בדגמים דוגמת אסטון מרטין DBX ובגרסאות הקצה של פורשה קאיין החולק עמו שלדה ומכלולים. ייתכן ופגשתם בלמבורגיני אורוס על כבישי ישראל שכן מספר יחידות הגיעו ארצה בייבוא אישי. עבור למבורגיני מדובר בדגם מצליח עם למעלה מ- 20,000 מסירות מאז הושק.
למבורגיני אורוס S
למבורגיני אורוס S זוכה למראה עדכני הכולל פגוש קדמי בעיצוב חדש עם עיטורים מפלדת אל חלד. כונסי האוויר מעוטרים כעת בפסים רוחביים והרדאר המשרת את מערכות הבטיחות בולט מבעבר. מכסה המנוע מציג קווי עיצוב חדים ובולטים מבעבר. עיצוב הדופן נותר ללא שינוי וממשיך להציג צללית קופה עם גג משתפל לאחור ושלל אלמנטים המעניקים אפקט דינמי. מאחור השינויים מינוריים ומסתכמים בעיקר בפגוש אחורי בעיצוב חדש ואגרסיבי ביחס לדגם היוצא.
למבורגיני אורוס S
הדגם המעודכן מעניק אפשרויות רבות להתאמה אישית עם מבחר גוונים רחב יותר, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בשלל גימורים בקוטר 21 עד 23 אינץ', ואפשרות בחירה בגג ובמכסה מנוע עשויים סיבי פחמן בגימור מט או מבריק. ספי האגזוזים מגיעים כסטנדרט בגימור פלדה מוברשת אך ניתן גם להזמין אותם בכרום, שחור מבריק או שחור מט.
למבורגיני אורוס S
תא הנוסעים שומר על הארכיטקטורה המקורית עם ממשק שליטה המבוסס על צמד מסכי מגע בקונסולה המרכזית. בין המושבים הקדמיים מתג התנעה בסגנון מטוס קרב ושלל בקרי שליטה באותה אווירה. גם בתא הנוסעים שלל אפשרויות להתאמה אישית עם ריפודי עור במבחר גוונים, עיטורים בשלל גימורים, ואפשרות לבחירת דיפונים דו-גוניים.
למבורגיני אורוס S
למבורגיני אורוס S מצויד ביחידת הנעה מעודכנת שמגיעה מגרסת הביצועים פרפורמנטה. הבסיס הוא אותו מנוע טווין טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים עם הספק מרבי של 660 כ"ס (650 כ"ס בדגם היוצא) ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ הזמין החל מ- 2,300 סל"ד. על העברת הכוח אל ארבעת הגלגלים אחראית תיבת 8 הילוכים אוטומטית. יחידת ההנעה המעודכנת מסייעת ללמבורגיני אורוס S להאיץ מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.5 שניות, מאית שניה מהר יותר מהדגם היוצא.
מערכת הפליטה עברה כיול חדש שמעניק לה נוכחות ווקאלית משודרגת עם צליל בולט יותר בכל מצבי הנהיגה. מתלי האוויר האדפטיביים מציעים שיכוך משתנה על פי מצב הנהיגה הנבחר. למבורגיני אורוס S מאפשר חיבור לאפליקציה המאפשרת שליטה בחניה מרחוק, וכן שימוש בשעון חכם כמפתח וירטואלי.
מחירו של למבורגיני אורוס S המעודכן באירופה צפוי לעמוד על החל מ- 195,500 יורו לפני מיסוי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.