פרארי אמלפי החדשה יורשת הרומא עם 640 כ"ס

מכונית ה- GT החדשה פרארי אמלפי מגיעה להחליף את פרארי רומא עם עיצוב עדכני ומנוע משודרג

תגיות: , , ,

פרארי רומא המרהיבה שנחשפה לפני כשש שנים זוכה למחליפה מרהיבה לא פחות - פרארי אמלפי הנקראת על שמה של רצועת החוף האיטלקית הידועה. למרות השם השונה, מדובר למעשה במתיחת פנים הכוללת בעיקר עיצוב שונה ומנוע משופר.

פרארי אמלפי פרארי אמלפי

פרארי אמלפי מזוהה מיד כיורשת של פרארי רומא אך החזית מציגה עיצוב חדש ומעט נקי יותר התואם לשפת העיצוב האחרונה של החברה. הרשת המסורתית הוחלפה בכניסת אוויר רחבה תחתונה ופס כהה המחבר בין הפנסים הקטנים והמחודדים. אלה מלווים בספליטר בולט בצבע המרכב. מאחור פנסים אחוריים זהים לקודמתה אך לוחית הרישוי הועברה לקרבת הדיפוזר ונוספו פתחי אוורור חדשים. חישוקי 20 אינץ' מרשימים משלימים את ההופעה.

פרארי אמלפי פרארי אמלפי

תא הנוסעים עוצב מחדש, מאמץ לוח מחוונים חדש בגודל 15.6 אינץ' ומוותר על מבנה הדמוי רמפה שהפריד בין הנהג לנוסעים. השינויים אפשרו התקנת מערכת מולטימדיה קונבנציונלית עם מסך אופקי בגודל 10.25 אינץ' לעומת מסך אנכי בגודל 8.4 אינץ' בדגם היוצא. מול הנוסע הקדמי מסך נוסף בגודל 8.8 אינץ' להצגת נתוני סל"ד וכוחות G. ההגה החדש כולל כפתור הצתה מאלומיניום שחזר למקומו המסורתי והאהוב, וקונסולה מרכזית המיוצרת מגוש אלומיניום אנודייז הכוללת בורר הילוכים ומשטח טעינה אלחוטית.

בחזית פועם המנוע המפורסם של פרארי בתצורת V8 טווין-טורבו בנפח 3.9 ליטרים, שעבר שדרוג ומפיק כעת 640 כ"ס (תוספת של 20 כ"ס) ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ. המנוע מחובר לתיבת 8 הילוכים דו-מצמדית שעברה אף היא מספר שיפורים לטובת החלפות הילוכים חלקות ומהירות יותר. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.3 שניות בלבד, תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9.0 שניות והמהירות המרבית 320 קמ"ש.

פרארי אמלפי פרארי אמלפי

פרארי אמלפי מציגה שדרוגים במערכות הנהיגה, כולל מערכת בלימה חדשה מסוג brake-by-wire המשפרת את יעילות הבלימה ומקצרת את מהלך הדוושה. הרכב מגיע גם עם מערכת ABS Evo המבטיחה ביצועים אופטימליים על כל המשטחים ובכל מצבי הנהיגה. מערכת ההיגוי החשמלית זכתה לפונקציית הערכת אחיזה מהירה ומדויקת יותר ב- 10%, אפילו על משטחים עם אחיזה נמוכה מאוד.

הרכב כולל גם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטומטית, זיהוי שטחים מתים, שמירה על נתיב הנסיעה, ניטור תנועה צולבת מאחור, זיהוי תמרורים ומצלמות היקפיות 360 מעלות.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

טויוטה קורולה סדאן חוזרת לישראל במחיר של...

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מודיעה על השקת טויוטה קורולה סדאן המשפחתית, הפעם ממפעלי החברה ...

בוריס רוזנר24 נובמבר 2025

ג'נסיס מציגה GV60 מאגמה ביצועיסטית לצד מ...

כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...

בוריס רוזנר23 נובמבר 2025

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu