נחשפה יונדאי איוניק 6N הביצועיסטית

גרסת הביצועים יונדאי איוניק 6N מציעה צמד מנועים עוצמתיים ובעיקר מבטיחה חווית נהיגה חדה וגם מהנה עם מצב דריפט

תגיות: , , , , , , רכב חשמלי

יונדאי ממשיכה לחזק את מעמדה בתחום רכבי הספורט החשמליים ומשיקה את הספורט סדאן יונדאי איוניק 6N המצטרפת לרכב הפנאי הספורטיבי יונדאי איוניק 5N. יונדאי מבטיחה חווית נהיגה מהנה גם בכבישים מפותלים ובמסלול, וכבר הוכיחה שהיא יודעת לספק את הסחורה, כך שהציפיות מהדגם החדש גבוהות אף יותר.

יונדאי איוניק 6N יונדאי איוניק 6N

יונדאי איוניק 6N נבדלת מהגרסה הרגילה באמצעות פגוש קדמי קרבי עם כונסי אוויר אקטיביים לקירור הבלמים המוגדלים, בתי גלגלים מורחבים עם חישוקי 20 אינץ' נאים, כנף אחורית גדולה, פגוש אחורי בגימור שחור מבריק, דלת תא מטען מושחרת בחלקה התחתון, ופסי עיטור בצבע כתום בוהק. בתא הנוסעים מושבי באקט, גלגל הגה ספורטיבי עם בורר מצבי נהיגה, ותצוגה גרפית ייעודית לגרסה זו.

יונדאי איוניק 6N יונדאי איוניק 6N

מנופים מאחורי ההגה מדמים התנהגות של תיבת הילוכים רובוטית במנועי בנזין על-ידי שליטה במומנט המרבי של המנוע. יונדאי טוענת כי המנגנון אף מספק את תחושת הדחף בהעברת הילוכים ובלימת מנוע, הכל לטובת חווית נהיגה אינטרקטיבית כמו במנועי בנזין. תוכלו לבחור גם את צליל המנוע הבוקע מרמקולים בתוך ומחוץ לרכב.

יונדאי איוניק 6N יונדאי איוניק 6N

מעבר לעיצוב, יונדאי איוניק 6N מקבלת מערך מתלים אדפטיביים משופר לטובת הנמכת מרכז הכובד ושיפור הניהוג. השלדה והמרכב החיצוני חוזקו בנקודות אסטרטגיות וחיזוקים נוספים בוצעו סביב המנוע ומארז הסוללות לטובת קשיחות גבוהה יותר. מערכת ההיגוי כוללת רכיבים מחוזקים ויחס היגוי מוגדל לטובת הגה מהיר ורספונסיבי יותר.

וידאו יונדאי איוניק 6N

יונדאי איוניק 6N מצוידת במערכת הנעה כפולה עם צמד מנועים חשמליים בהספק משולב מרבי של 609 כ"ס ומומנט מרבי של 75.5 קג"מ. במצב בוסט מפיק המנוע 650 כ"ס ו- 78.5 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.2 שניות במצב בוסט והמהירות המרבית עומדת על 258 קמ"ש. לדגם סוללה בקיבולת 84 קוט"ש עם מערכת קירור משופרת למניעת איבוד כח עקב התחממות יתר. בנוסף יכול הנהג לבחור בין מצב דראג למצב מסלול המתאימים את טמפרטורת הסוללה לתאוצה מקסימלית קצרה או לניהול טמפרטורה ארוך טווח עבור מספר הקפות במסלול. טווח הנסיעה טרם פורסם. עוד לרשות הנהג 11 אפשרויות לבחירת יחס חלוקת המומנט בין הציר הקדמי לאחורי ומצב דריפט המאפשר לכל נהג לצאת לסחיפות זנב פוטוגניות ללא מאמץ.

מערכת הבלימה הרגנרטיבית מבטיחה לספק בלימה אחידה וניהול טרמי משופר. עוצמת הבלימה המרבית עומדת על 0.6G ולכן טוענת החברה כי אין כאן צורך בבלמים קרמיים למרות המשקל הכבד. בקרת היציבות כוללת מצב ספורט לנהיגת מסלול חוויתית יותר ונכנסת לפעולה רק כאשר מזוהה איבוד אחיזה מסוכן.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא רכב חשמלי 

המס על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 2026 ...

בהתאם להחלטות שפרסמה רשות המיסים, מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 7% החל מינואר 2026, מ- 45...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

מותג IM Motors מושק בישראל

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את מותג IM Motors מבית SAIC הסיני ומתחילה את דרכה בשוק המקומי עם מכונית ...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

הכירו את טויוטה היילקס 2026 החדש...

טנדר העבודה האייקוני טויוטה היילקס מוצג היום בדורו התשיעי עם שינויים משמעותיים בפלטפורמה, עיצוב קשוח...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

רנו טווינגו חוזרת, הפעם רק חשמלית...

אחרי נסיון מוצלח עם רנו 5 שחזרה אלינו בדור חדש עם הנעה חשמלית ועיצוב נוסטלגי, נחשפת אחותה הקטנה רנו ...

בוריס רוזנר9 נובמבר 2025

גרסת כניסה מוזלת לאורה 03 החשמלית...

כלמוביל, יבואנית אורה (ORA) לישראל, משיקה את אורה 03 ברמת אבזור קלאסיק חדשה עם אבזור מופחת ותג מחיר ...

בוריס רוזנר2 נובמבר 2025

השקת קאדילק ויסטיק בישראל וירידת מחירים ...

קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לישראל, משלימה את ליין הדגמים החשמלי של המותג האמריקאי עם השקת קאדילק ויסט...

בוריס רוזנר30 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu