עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
״אחת המובילות בקטגוריה.״
״אחת המובילות בקטגוריה.״
161כ״ס
0/5כוכבי בטיחות
11.2קמ/ליטר
<p dir="RTL">הדור השלישי של המונדאו הוצג בסוף שנת 2006 והגיע לארץ בשנת 2008. הדור החדש צמח במימד האורך והציג קפיצת מדרגה לעומת הדור היוצא הן מבחינת העיצוב החיצוני והן מבחינת העיצוב הפנימי. בשנת 2010 עברה המונדאו מתיחת פנים. מבחינה חיצונית הוצגו שינויים קוסמטיים קלים בלבד בחלקה הקידמי והאחורי, אך הבשורה האמיתית היתה מתחת למכסה המנוע עם הצגת מנוע הטורבו בנזין עם מגדש על EcoBoost החדש. המונדאו משתייכת לקטגוריית המשפחתיות הגדולות והיא מתברגת ברכבי פורד מעל לפוקוס ומתחת לטאורוס אשר איננה משווקת בארץ. מתחרותיה העיקריות הן: מאזדה 6, טויוטה אוונסיס, פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב, יונדאי i40, קיה מג'נטיס, פיז'ו 508 ואופל אינסיגניה.</p>
<p dir="RTL">המונדאו אימצה את העיצוב "הקינטי" שהופיע לראשונה בגלאקסי וב S-Max. העיצוב החיצוני של המונדאו נאה מאוד עם קווים נקיים. בתוך תא הנוסעים שילוב הגוונים הוא של שחור ואפור והתחושה איכותית בזכות שימוש בחומרים איכותיים והרכבה באיכות גבוהה. המונדאו מוצעת בשלוש תצורות מרכב, האצ'בק, סדאן וסטיישן. למונדאו בסיס גלגלים באורך 2.85 מ' ותא מטען בנפח 493 ליטר במרכב הסדאן, נתונים אלו ממקמים אותה כאחת המכונית עם הנתונים הטובים בקטגוריה. המונדאו זכתה בשנת 2007 בתואר "מכונית השנה" של טופ-גיר הבריטית. מונדאו בתצורת האצ'בק וקיט ספורטיבי מודל 2007 הופיעה בסרט "קזינו רויאל" של גי'מס בונד שהוצג בסוף שנת 2006. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה המונדאו בחמישה כוכבי בטיחות.</p>
<p dir="RTL">המונדאו מגיעה לארץ עם ארבעה מנועים, המנוע הראשון הינו מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 140 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 10.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו 18.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. רמת זיהום האויר הינה מקבוצה 15 (מתוך 15) ; המנוע השני הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.3 ליטר ובהספק 160 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 7.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו 14.9 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. רמת זיהום האויר הינה מקבוצה 15 לפני מתיחת הפנים ו 14 לאחריה ; המנוע השלישי הינו מנוע טורבו בנזין עם מגדש על EcoBoost 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 203 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ובעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 9.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו 13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האויר הינה מקבוצה 10.</p>
<p dir="RTL">המנוע הרביעי והבכיר הינו מנוע טורבו בנזין עם מגדש על EcoBoost 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 240 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ובעלת שישה הילוכים. הרכב מאיץ מאפס למאה תוך 7.5 שניות והמהירות המירבית נושקת ל 250 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 9.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו 13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האויר הינה מקבוצה 11.</p>2010פורדפורדפורד מונדיאו סדאן9500מנהלים0101מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.