חוות דעת יונדאי קונה

9.2

ציון גיר

הציון מורכב מבחינה של עשרות פרמטרים

בשש קטגוריות שונות מול הדגמים המתחרים.

  • 9.4

    צריכת דלק

  • 8.0

    ביצועים

  • 8.9

    עיצוב ונוחות

  • 9.3

    תמורה לכסף

  • 10.0

    בטיחות

  • 9.5

    אמינות

  • שימושיות משפחתית
  • בלימה רגנרטיבית
  • איכות חומרי דיפון
״חבילה אטרקטיבית בשוק המקומי״
2025יונדאייונדאייונדאי קונה205650פנאי שטח9.2101

עיצוב ונוחות יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה זכה לעיצוב ייחודי ובמסגרת מתיחת הפנים זכה המראה המקורי לליטוש קל. מלפנים פנסים מפוצלים והשבכה העליונה מושחרת וספורטיבית. בחלקו התחתון של הפגוש המושחר משולבת שבכה נוספת וסביבה עיטור כסוף. הדופן מציגה מראה דינמי עם קו מותניים מודגש, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', בתי גלגלים תפוחים, וחיפויים מושחרים. בקורה C עיטור מושחר הגולש אל השמשה האחורית כמעין תוספת לספוילר. מאחור פנסים מפוצלים עם תאורת לד נאה ופגוש פלסטיק שחור עם עיטור כסוף.

פתיחת הדלת מלווה באכזבה, שכן תעוזת העיצוב שפגשנו בחוץ לא מגיעה פנימה, ותא הנוסעים מציג מראה פושר וקודר. המראה הכללי משלב לא מעט משטחים וקווי מתאר אך הבחירה בגוון שחור אחיד מעמעמת את האפקט הפוטנציאלי. פתחי המיזוג העגולים בצדדים הם ניסיון חביב לשבור את האווירה אך לבדם אינם מספיק דומיננטיים. המסך המרכזי בגודל 8.0 אינץ' עם שולי פלסטיק בולטים שיוצרים מראה מעט זול. חומרי הדיפון נוקשים ובסיסיים, ללא שילוב של דיפוני גומי רכים או חומרים נאים. הנדסת האנוש טובה. סידור הפקדים הגיוני ותפעולם נוח, והתפריטים במערכת המולטימדיה ובלוח המחוונים הדיגיטלי מאורגנים היטב ומאפשרים התאמה אישית מהירה.

הכניסה למושב הקדמי דומה יותר לרכב פרטי מאשר לרכב פנאי מוגבה, ותנוחת הישיבה לא גבוהה במיוחד. המרווח מלפנים טוב. מושב הנהג מרגיש נוקשה ומעט בסיסי, והמסעד התחתון לא מעניק תמיכה מהותית לירכיים. הראות לפנים ולצדדים טובה. מראות הצד ארוכות ובולטות החוצה באופן המעניק כיסוי טוב לצידי הרכב. הראות לאחור אינה מבריקה בשל קורות אחוריות מסיביות ושמשה אחורית קטנה. מצלמת רוורס וחיישנים מוצעים כסטנדרט בכל רמות האבזור.

הכניסה לאחור לא נוחה בשל דלתות קטנות וקו גג המשתפל לאחור ונוגס בגובה המפתח. חלונות הצד מאחור קטנים והאווירה במושב האחורי קודרת. המרווח מאחור טוב עבור שני נוסעים או 3 ילדים, והנוסעים מאחור ייהנו משקע טעינה ושמשות אחוריות כהות, אך פתחי מיזוג נעדרים מהמפרט. ליונדאי קונה הייבריד תא מטען בנפח 374 ליטרים הזהה לנפח בגרסת הבנזין. קיפול המושב האחורי מתבצע בקלות ויוצר רצפת הטענה שטוחה.

היציאה אל הכביש חושפת מתלים נוקשים. פני הכביש מורגשים בתא הנוסעים, החל משיבושים קטנים וכלה בבורות גדולים. לאווירה הנוקשה מצטרפים גם טלטולי מרכב ורעשי מתלים במפגש עם שיבושי כביש. עם עליית המהירות יכולת השיכוך משתפרת ומחוץ לעיר התקבלה נוחות נסיעה עדיפה. בידוד רעשי הרוח סביר ובידוד רעשי הכביש לא מוצלח.

ביצועים יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה הייבריד מצויד במנוע בנזין בנפח 1,580 סמ"ק עם הספק מרבי של 104 כ"ס, מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 43.5 כ"ס, תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, מערכת הנעה קדמית, וסוללה בקיבולת 1.56 קוט"ש. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 11.0 שניות והמהירות המרבית עומדת על 161 קמ"ש.

הביצועים בעיר טובים. מרבית הזמן מצליח הרכב לנוע באמצעות חשמל ולהותיר את מנוע הבנזין דומם. גם מחוץ לעיר מושבת מנוע הבנזין לפרקי זמן ארוכים וכמעט בכל הרפיה מדוושת התאוצה. ביציאה מהעיר קצב ההתקדמות אינו מרשים, ובמצב ספורט מספקת יחידת ההנעה דחף משמעותי יותר וזריזות מועדפת על חשבון צריכת הדלק. העברות ההילוכים חלקות ונעימות.

כיול המתלים הנוקשה של יונדאי קונה מסייע בשמירה על מרכב מאוזן בנהיגה דינמית. זוויות גלגול מתונות ואחיזת כביש גבוהה מסייעות ליונדאי קונה לצלוח כבישים מפותלים במהירות גבוהה. צריכת הדלק המשולבת של יונדאי קונה הייבריד עומדת על 27.0 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן, ובמהלך ימי המבחן נמדדה צריכת דלק משולבת של 15.8 ק"מ לליטר, הרחוקה מאוד מנתוני היצרן. בתנאי נסיעה שגרתיים ופחות תובעניים תהיה צריכת הדלק חסכונית יותר, בעיקר אצל מי שמרבה בנסיעות עירוניות.

בטיחות יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה עבר את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2017 וזכה לציון מלא של 5 כוכבים. אבזור הבטיחות הסטנדרטי בכל גרסאות יונדאי קונה הייבריד כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים, מערכת בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכז הנתיב, התרעה על התחלת נסיעה של הרכב מלפנים, והתרעה על עייפות הנהג. רמות האבזור הבכירות פרסטיג' ופרימיום כוללות בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים, תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, התרעה ובלימה אוטונומית מפני תנועה חוצה מאחור, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים.

תמורה למחיר וסיכום יונדאי קונה הייבריד

אבזור יונדאי קונה הייבריד פרסטיג' כוללת בין היתר חישוקים בקוטר 18 אינץ', שמשות אחוריות כהות, מפתח חכם, חיישן גשם, תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, קיפול חשמלי למראות הצד, חיישן אור, חיישני רוורס, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', תמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, ולוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 10.25 אינץ'.

יונדאי קונה הייבריד הוא רכב פנאי נאה המציע עיצוב ייחודי ואופנתי, התנהגות כביש בטוחה, יחידת הנעה היברידית נעימה לשימוש, והנדסת אנוש טובה. לחובתו עומדים צריכת דלק לא מספיק חסכונית, תא נוסעים פשוט ובסיסי שלא הולם את תג המחיר, נוחות נסיעה בינונית, וצריכת דלק שלא עמדה בציפיות.

 

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

יונדאי קונה 2023-2025

2025יונדאייונדאי

יונדאי קונה

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
114,800   עד  205,650
9.2101
9.2

ציון גיר

יונדאי קונה 2021-2024

2024יונדאייונדאי

יונדאי קונה

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2024
71,500   עד  128,800
8.1101
8.1

ציון גיר

יונדאי קונה 2018-2021

2021יונדאייונדאי

יונדאי קונה

  • פנאי שטח
  • 2018 עד 2021
56,900   עד  109,300
9.1101
9.1

ציון גיר

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

המתחרים של יונדאי קונה

2025BYDBYD

BYD אטו 3

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
171,500   עד  178,990
9.3101
9.3

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה EV6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
236,900   עד  309,900
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה ספורטאז'

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
184,990   עד  216,200
8.9101
8.9

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה אניאק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
236,400   עד  277,900
8.9101
8.9

ציון גיר

2025ג'יליג'ילי

ג'ילי גיאומטרי C

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
169,500   עד  172,990
8.9101
8.9

ציון גיר

2025טויוטהטויוטה

טויוטה ראב 4

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
210,000   עד  276,000
8.6101
8.6

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
178,900   עד  179,990
8.5101
8.5

ציון גיר

2025סיאטסיאט

סיאט אטקה

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
167,900   עד  179,900
8.1101
8.1

ציון גיר

2025ניסאןניסאן

ניסאן אקס טרייל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
209,990   עד  247,490
8101
8

ציון גיר

2025סיטרואןסיטרואן

סיטרואן C5 איירקרוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
186,990   עד  194,990
7.8101
7.8

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה קארוק

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
169,990   עד  199,990
7.7101
7.7

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טרייל בלייזר

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
161,400   עד  165,400
7.6101
7.6

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טראקס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
149,591   עד  169,990
7.6101
7.6

ציון גיר

2025מאזדהמאזדה

מאזדה CX-5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
180,900   עד  229,900
7.5101
7.5

ציון גיר

2025סוזוקיסוזוקי

סוזוקי S-Cross

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
159,990   עד  179,990
7.2101
7.2

ציון גיר

2025סקייוולסקייוול

סקייוול ET5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
178,900   עד  220,900
7101
7

ציון גיר

2025צ'ריצ'רי

צ'רי FX

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
151,990   עד  168,990
6.8101
6.8

ציון גיר

2025סובארוסובארו

סובארו אאוטבק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
239,900   עד  269,900
6.4101
6.4

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי ASX

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
150,260   עד  151,300
6101
6

ציון גיר

2025מקסוסמקסוס

מקסוס איוניק 6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
224,900   עד  224,900
5.7101
5.7

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי אקליפס קרוס

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
164,400   עד  194,650
5.6101
5.6

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי טוסון

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
188,500   עד  248,900
2025ניסאןניסאן

ניסאן קשקאי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
178,990   עד  199,990
2025סובארוסובארו

סובארו XV קרוסטרק

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
173,900   עד  219,900
2025סובארוסובארו

סובארו פורסטר

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
209,900   עד  254,900
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טיגואן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
228,900   עד  279,900
2025פורדפורד

פורד פוקוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
165,900   עד  165,900
2025פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
186,990   עד  258,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה דאסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
139,990   עד  171,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה C-HR

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
185,000   עד  220,000
2025סקודהסקודה

סקודה קודיאק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
229,490   עד  301,990
2025אופלאופל

אופל גרנדלנד X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
186,990   עד  206,990
2025קופרהקופרה

קופרה אטקה

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
265,900   עד  265,900
2025קיהקיה

קיה סלטוס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
164,900   עד  167,990
2025MGMG

MG EHS

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,888   עד  196,888
2025קופרהקופרה

קופרה פורמנטור

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,900   עד  306,900
2025יונדאייונדאי

יונדאי איוניק 5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
214,800   עד  285,400
2025טסלהטסלה

טסלה מודל Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
244,000   עד  287,300
2025רנורנו

רנו ארקנה

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  180,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה קורולה קרוס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
180,000   עד  193,000
2025צ'ריצ'רי

צ'רי טיגו 7 פרו

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
159,990   עד  186,990
2025רנורנו

רנו אוסטרל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
180,000   עד  202,000
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 01

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
179,900   עד  198,900
2025פורתינגפורתינג

פורתינג פריידי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,990   עד  607,000
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טי-רוק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
172,900   עד  202,900
2025אקספנגאקספנג

אקספנג G6

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
204,990   עד  247,990
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן ID.5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
259,900   עד  289,900
2025ג'אקוג'אקו

ג'אקו 7

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  202,990
2025BYDBYD

BYD סיל U

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
191,500   עד  234,990
2025KGM (סאנגיונג)KGM (סאנגיונג)

KGM (סאנגיונג) טורס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,900   עד  191,900
2025סרססרס

סרס M5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
226,900   עד  246,900
2025ליפמוטורליפמוטור

ליפמוטור C10

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  189,900
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 02

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  176,900
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S07

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
201,990   עד  201,990
2025קופרהקופרה

קופרה טווסקאן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
242,900   עד  289,900
2025הונגצ'יהונגצ'י

הונגצ'י EHS7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
229,900   עד  289,900
2025ג'יליג'ילי

ג'ילי EX5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  167,990
2025BYDBYD

BYD סיליון 7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
218,990   עד  262,990
2025זיקרזיקר

זיקר 7X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
233,990   עד  289,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה ביגסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,990   עד  184,990
2025וויהוויה

וויה קוראג'

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
194,900   עד  209,900
2025אווטאראווטאר

אווטאר 11

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
289,900   עד  379,900
2025איוןאיון

איון Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
142,990   עד  142,990
2025איוןאיון

איון V

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  166,990
2025איוןאיון

איון HT

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
182,990   עד  182,990
2025קיהקיה

קיה EV3

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
164,900   עד  186,900
2025BYDBYD

BYD סיליון 5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  177,990
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S05

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
149,990   עד  189,990
2025IMIM

IM 6

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
215,000   עד  296,000

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.


בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu