חברת בטר פלייס הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה לפירוק
כעת זה רשמי, חברת Better Place הגישה לבית המשפט בקשה לפירוק החברה ויחד עמה בקשה למינוי מפרק זמני. בבקשתה ציינה החברה, כי לאור אי הצלחת סבב הגיוס האחרון של החברה ולנוכח העדר משאבים מספיקים להמשך פעילותה של החברה היא מבקשת את עזרת בית המשפט על מנת להבטיח לעובדיה, לקוחותיה ולבעלי החוב שלה את מימוש הזכויות שלהם באופן המיטבי נוכח המשאבים שנותרו.
במהלך החודשים האחרונים ביצעה הנהלת החברה שינויים שכללו סגירת שווקים, צמצום כוח אדם, ומעבר לשיטות הפעלה אחרות. במקביל המשיכה החברה בחיפוש אחר השקעת המשך, איתור דגם חשמלי נוסף ובחינת חלופות אחרות להמשך הפעלתה. חרף השינויים, היקף ההכנסות ממכירות נותר נמוך ולחברה נוצר תזרים מזומנים שלילי מתמשך שלא מאפשר המשך הפעלת החברה באופן עצמאי. החברה תמליץ למפרק הזמני לתת את דעתו בהקדם לעובדי החברה וללקוחותיה ולאפשר את הפעלת הרשת ברציפות.
בטר פלייס - הסוף
לדברי דירקטוריון חברת בטר פלייס: "זהו יום עצוב מאוד בו מאמצינו לממש חזון אוניברסאלי אשר שאף לנתק את התלות באנרגיה המזהמת לא צלח. את החזון הוביל שי אגסי בדרך ארוכה ורצופת אתגרים יחד עם משקיעים ושותפים אשר הפכו את חזונו למעשה של ממש. לצערנו, הדרך למימושו של החזון הייתה קשה ומורכבת ונתקלה במכשולים רבים. לא לכולם יכולנו, את חלקם הטכני עברנו בהצלחה ובחלקים אחרים לא עלה בידינו למרות המאמץ והמשאבים הכבירים שהושקעו"
לדברי מנכ"ל החברה, דן כהן: "זהו יום קשה עבור כולנו, הלכנו דרך ארוכה מתוך מטרה להגשים חזון עולמי. מתחילת דרכה היתה Better Place פורצת דרך בתחום התשתית לרכב חשמלי והשלימה בהצלחה את פיתוח הטכנולוגיה והתשתית. מדינת ישראל היא המדינה הראשונה בה מכונית חשמלית יכולה לנסוע ללא הגבלה. לצערנו אחרי שנה בשלב המסחרי, נוכחנו כי למרות שביעות הרצון הרבה של הלקוחות מהמוצר, הוא לא התקבל בצורה מספקת בציבור הרחב ולא זכה לרוח גבית מספקת מיצרני הרכב. על רקע נסיבות אלה נכשל ניסיון הגיוס האחרון, בחודשים האחרונים עשתה הנהלת החברה כל אשר לאל ידה על מנת להמשיך ולהפעיל את החברה. היום, מתוך אחריות ומחוייבות לעובדי החברה ללקוחותיה ולנושים, לא נותר בידי החברה אלא לפנות באופן יזום לבית המשפט בבקשה למנות מפרק זמני. אנו נבקש מהמפרק הזמני, כי יתן את דעתו לאלתר לפיצוי לקוחות החברה ועובדיה והמשך הפעלת הרשת"

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.