ארגון EURO NCAP פירסם תוצאות מבחני ריסוק שערך לאחרונה, ניסאן בלטה לשלילה עם תוצאות שאינן זכורות לנו מזה תקופה ארוכה
ארגון הבטיחות EURO NCAP שהפך למוסד הרשמי הבודק את בטיחות הרכבים המשווקים באירופה פרסם ביום רביעי האחרון את תוצאות מבחני הריסוק האחרונים שביצע על פי הסטנדרטים החדשים של הארגון. המכוניות האחרונות שנבחנו הן: שברולט טרקס, רנו קאפטור, ד'ציה סנדרו וניסאן אווליה שהיא למעשה ניסאן NV200 הנמכרת גם בארץ.
רנו קאפטור, בקרוב בישראל
שברולט טרקס שהוא האח התאום של אופל מוקה, רכב פנאי שטח עירוני האמור להגיע ארצה עד לסוף השנה זכה במבחני הריסוק בציון כולל של חמישה כוכבי בטיחות. בסעיף ההגנה על מבוגרים קיבלה הטרקס 94%, בסעיף ההגנה על ילדים קיבלה הטרקס 85%, בסעיף ההגנה על הולכי רגל קיבלה הטרקס 64% ו- 85% בסעיף אבזרי הבטיחות.
ד'ציה סנדרו זכה במבחני הריסוק בציון כולל של ארבעה כוכבי בטיחות. בסעיף ההגנה על מבוגרים קיבל הסנדרו 80%, בסעיף ההגנה על ילדים קיבל הסנדרו 79%, בסעיף ההגנה על הולכי רגל קיבל הסנדרו 57% ו- 55% בסעיף אבזרי הבטיחות.
רנו קאפטור רכב הפנאי שטח הקטן של רנו האמור לנחות בקרוב בישראל זכה במבחני הריסוק בציון כולל של חמישה כוכבי בטיחות. בסעיף ההגנה על מבוגרים קיבל הקאפטור 88%, בסעיף ההגנה על ילדים קיבל הקאפטור 79%, בסעיף ההגנה על הולכי רגל קיבל הקאפטור 61% ו- 81% בסעיף אבזרי הבטיחות. הקאפטור אומנם קיבלה חמישה כוכבי בטיחות בסיכום תוצאות המבחן אולם איכזבה במעט בסעיפי ההגנה על מבוגרים ובסעיף ההגנה על ילדים. בסיכום תוצאות המבחן ציין הארגון כי האפשרות לפגיעת חזה במושב מלפנים בעת תאונה גבוהה.
ניסאן NV200
ניסאן אווליה (NV200), הרכב המסחרי הקטן שמשווק בישראל מ-2012 זכה בציון בטיחות כולל של שלושה כוכבי בטיחות. בסעיף ההגנה על מבוגרים קיבל ה- NV200 ציון של 68%, בסעיף ההגנה על ילדים קיבל 81%, בסעיף ההגנה על הולכי רגל קיבל ה- NV200 ציון של 67% ו- 55% בסעיף אבזרי הבטיחות. בסיכום המבחן ציין הארגון כי במבחנים שקיים לאחר ההתנגשות התנתק חלק מלוח המחוונים. ראוי לציין כי הרכב שנבחן צויד בשישה כריות אוויר בעוד הדגם המשווק אצלנו מגיע רק עם ארבעה כריות אוויר כך שהתוצאות המוצגות לעיל אינן רלוונטיות לרכב הנמכר אצלנו. אילו נבחן הרכב רק עם 4 כריות כפי שהוא נמכר אצלנו התוצאות סביר להניח היו טובות עוד פחות.
סרטון מבחן הריסוק של ניסאן NV200

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.