וולוו תזמין לקוחות המתעניינים ברכב יוקרה לנסיעת מבחן, ואם יחליטו לרכוש רכב אחר - וולו תשתתף בתשלום המקדמה.
מאיר חברה למכוניות, יבואנית וולוו לישראל, פותחת במהלך שיווקי אגרסיבי מול מתחרותיה בשוק היוקרה. במסגרת הקמפיין תציע וולוו נסיעת מבחן ללקוחות פוטנציאלים המחפשים רכב יוקרה חדש, ובמידה ותוך פרק זמן של 10 ימים יחליטו לקנות רכב אחר, תשלם וולוו חלק מהמקדמה על הרכב - בסכום של 1000 ₪. המהלך המתוכנן יכלול את הרכב הקומפקטי פרימיום החדש - וולוו V40, שהחליף לא פחות משלושה רכבים בהיצע של וולוו בשנה האחרונה, ויכלול גם את רכב המנהלים - וולוו S60, שהוכיח עצמו כקפיצת מדרגה משמעותית מדגמי וולוו קודמים (במיוחד בגרסאותיו החזקות), ואת רכב הכביש-שטח הקומפקטי - וולוו XC60.

עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת המכוניות ב'מאיר', ציין בהשקת הקמפיין כי "יש לנו כיום בוולוו סידרה יוצאת מן הכלל של דגמי יוקרה מוצלחים שמתחרים בהצלחה בשוק, הן מבחינת עיצוב חדשני וביצועים והן מבחינת הערכים המוכרים של וולוו כמו איכות, אמינות וכמובן בטיחות. מטרת המהלך להוכיח עד כמה אנו בטוחים כי לקוח השוקל לקנות רכב יוקרה יתאהב בוולוו לאחר נסיעת מבחן ויעדיף לרכוש אותה על פני המתחרות. ועל כן, אנחנו מוכנים מה שנקרא, 'לשים על זה כסף' ".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.