מפעל קיה בסלובקיה שובר שיא ייצור בחציון הראשון של 2013 ומגיע קרוב לקצה גבול יכולת הייצור
מפעל קיה בזילינה (Zilina) שבסלובקיה שם מיוצרים חלק מדגמי קיה המיועדים לשוק האירופאי והישראלי שבר שיא ייצור בחציון הראשון של שנת 2013 עם ייצור של 158,900 רכבים ולמעשה המפעל הגיע לקצה גבול יכולת הייצור, לראשונה מאז נבנה. נתון זה מהווה גידול של כ- 6% מכמות הרכבים שיוצרו בתקופה המקבילה אשתקד. המפעל בזילינה החל השנה בייצור הקיה פרו סיד והפרו סיד GT בחודשים פברואר ומאי בהתאמה.
קיה ספורטאז'
כמו כן, יוצרו במפעל בזילינה בחציון הראשון של השנה לא פחות מ- 253,200 מנועי דיזל ובנזין, גידול של כ- 6.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מתוך כמות זו של מנועים שיוצרו, 133,100 מנועים היו מנועי בנזין כשעיקר הייצור היה של מנוע ה- 1.6 ליטר GDI שמגיע גם אלינו בקיה סיד ובקיה פורטה החדשות. כ- 47% מכמות המנועים הכוללת שיוצרה במפעל סופקה למפעל החברה האחות יונדאי מוטורס שבצ'כיה.
Eek-hee Lee נשיא ומנכ"ל קיה בסלובקיה, ציין כי: "על אף המצב בשווקים לקוחות באירופה עדיין מעריכים את חברת קיה המציעה מכוניות באיכות ייצור גבוהה, עיצוב אטרקטיבי ותמורה גבוהה עבור הכסף. מציאות זו איפשרה לנו להשיג גידול של 6% בייצור לעומת השנה שעברה, עם כמעט 160,000 מכוניות שיוצרו במחצית הראשונה של השנה. אנו מאמינים כי הדגמים החדשים שהושקו השנה יתרמו לכך שנמשיך לעבוד ביכולת ייצור מלאה".
מפעל קיה בסלובקיה
מפעל קיה בזילינה מייצר מספר דגמים: הדור השני של הקיה סיד, ספורטאז' והוונגה שאינה מיובאת לישראל. הייצור במפעל בחצי השנה הראשונה התחלק באופן הבא: 48% מהרכבים המיוצרים היו מדגמי הקיה ספורטאז', 42% מהרכבים היו מדגמי קיה סיד וה- 10% הנותרים היו מדגמי הקיה וונגה. מרבית הרכבים שיוצרו במפעל בזילינה הגיעו לרוסיה (24%). מדינות נוספות אליהן הגיעו הרכבים שיוצרו במפעל היו בריטניה אליה הגיעו 14% מהרכבים, לגרמניה הגיעו 9% מהרכבים, לצרפת הגיעו 5% מהרכבים וכך גם לאיטליה. אם אתם שואלים מה עם הצריכה המקומית אז נוכל לספר שפחות מ- 1% מהרכבים שיצרו במפעל נשארו בסלובקיה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.