גרסת הסטיישן של הונדה סיוויק נחשפת בתמונות ופרטים רשמיים לפני ההשקה הרשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב
לפני כשלושה שבועות פרסמנו פרטים ראשונים ותמונות של הסיוויק טורר (סטיישן) החדשה כשהיא תחת הסוואה. היום שיחררה הונדה פרטים נוספים ותמונות ראשונות של הרכב ללא הסוואה לקראת החשיפה הרשמית שתיערך בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב.
הונדה סיוויק טורר 2014
הסיוויק טורר פותחה ע"י צוות המחקר והפיתוח האירופאי של הונדה והיא תיוצר לצד הג'אז וה- CR-Z במפעל החברה בסווינדון, אנגליה. תחילת השיווק באירופה מתוכננת לתחילת שנת 2014. הסיוויק טורר תשווק עם שני מנועים: מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר המוכר לנו מדגמי הסיוויק הנוכחיים ומנוע דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר, המותקן במספר דגמים המשווקים באירופה ובהם הסיוויק האצ'בק ו- CR-V והוא המנוע הראשון מסדרת Earth Dream של הונדה.
עיצובה של סיוויק טורר מציג קווים נקיים וספורטיביים כיאה לאופנת רכבי הטורר העכשווית ששמה דגש משמעותי על עיצוב מוקפד ונאה שמשווה לרכבים בקטגוריה ומפריך את הדעות הקדומות שרכבי סטיישן הם בהכרח רכבים משעממים שכל תכליתם היא שינוע המשפחה ומטענה. עיצוב הסיוויק טורר הוא המשך ישיר של עיצוב גרסת ההאצ'בק עם בתי גלגלים מודגשים, חזית זוויתית עם מכסה מנוע משתפל ומראה של גג צף הודות לקורות B ,C ו- D שחורות. התוצאה המתקבלת מעידה כי מעצבי הונדה הקדישו חשיבה ונועזות בעיצובה של הסיוויק טורר.
בתחתית הסיוויק טורר החדשה מותקן מיכל דלק מתחת למושב הנהג ובכך התפנה מקום נוסף בתא המטען. כמו כן, מותקנת בסיוויק טורר מערכת ה- Magic Seats של הונדה המוכרת לנו מהונדה ג'אז והסיוויק האצ'בק. מערכת זו מאפשרת את קיפולם של המושבים האחוריים כלפי מעלה לטובת שינוע מטען גבוה. יתרונה הגדול של המערכת הוא שבפעולה אחת המושבים האחוריים מתקפלים למטה ויוצרים רצפת הטענה שטוחה לכל עומק תא המטען שנפחו עומד על 624 ליטר עד קו תחילת השמשה האחורית או 1,668 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים, נתון המציב את הסיוויק טורר בין המובילות בקטגוריה בכל הנוגע לנפח תא המטען. שפת תא המטען הונמכה ביחס לגרסת ההאצ'בק והיא נמוכה ב- 137 מ"מ.
בנוסף לחשיפת הסיוויק טורר, תציג הונדה בתערוכה את מערכת המתלים האדפטיביים המאפשרת לנהג לבחור מבין שלושה מצבי נהיגה: רגיל, נוחות ודינאמי. מערכת זו היא הראשונה בעולם שתפעל רק על המתלים האחוריים ותעזור במזעור ההשפעה של המשקל שנוסף לרכב מעל הציר האחורי ובכך תאפשר לנהג ליהנות מהתנהגות כביש משופרת שעל פי הונדה, תשתווה לזו של גרסת ההאצ'בק.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.