חטיבת הביצועים של ניסאן משיקה באירופה את הג'וק ניסמו ומבטיחה שזו רק ההתחלה
ניסמו, חטיבת הביצועים של ניסאן, נולדה בשנת 1984 והייתה אחראית לכמה מהמכוניות הקיצוניות ביותר שיצאו משערי מפעל ניסאן בעשורים האחרונים. דגמי ניסמו שווקו בעיקר בשוק היפני המקומי ועם ייבוא מצומצם לארה"ב. ב- 2006 ניסמו הודיעה כי תחל לשווק את דגמיה לשוק האירופאי והיום מצטרפת גם ישראל לרשימה המכובדת של ארצות בהם ניתן יהיה לרכוש את הרכבים המעוטרים בכיתוב ה- O האדומה.
ניסאן ג'וק ניסמו
דגם הניסמו הראשון שמשווק בישראל הוא הג'וק ניסמו, גרסת ביצועים לרכב הפנאי שטח הקטן שזוכה להצלחה ניכרת בארץ. הג'וק ניסמו ישווק בארץ בשתי גרסאות - הנעה קדמית והנעה כפולה. הוא משווק עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש טורבו המפיק 200 כ"ס ומומנט מקסימלי של 25.5 קג"מ. גרסת ההנעה הקדמית משווקת עם תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים, מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.8 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 215 קמ"ש. צריכת הדלק לפי נתוני היצרן עומדת על 14.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. גרסת ההנעה הכפולה משווקת עם תיבת הילוכים רציפה, מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 8.2 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק שלה, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12.2 ק"מ לליטר.
ניסאן ג'וק ניסמו
מערכת המתלים של הגו'ק ניסמו עברה כיול מחדש על מנת לאפשר לו להציע ביצועים ואחיזת כביש טובים מהותית מאלה של הגרסה הרגילה. גם מערכת ההיגוי עברה מקצה שיפורים נרחב כדי להעניק לג'וק היגוי חד ומהיר יותר ולשפר את ההיזון החוזר. בדומה לגרסת ההנעה הכפולה של הג'וק הרגיל, גרסת ההנעה הכפולה של הג'וק ניסמו מקבלת את מערכת חלוקת הכח הווקטורית של ניסאן, שתאפשר לתעל את חלוקת המומנט בין הסרנים עד חלוקה של 50:50. המערכת תהיה מסוגלת גם להעביר מומנט לגלגל החיצוני לפנייה על מנת למזער תת היגוי ולהגביר את המהירות בתוך הפניות.
עיצובו של הג'וק ניסמו זוכה לטיפול מקיף ממחלקת העיצוב של ניסמו והוא כולל חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', פגושים קדמיים ואחוריים נמוכים יותר ובעיצוב קרבי, חצאיות צד ספורטיביות, פס אדום המקיף את המרכב ובתי מראות אדומים. גם עיצוב הפנים לא נשאר מקופח והוא כולל הגה ספורטיבי בחיפוי עור ואלקנטרה, מושבים ספורטיביים בריפוד משולב זמש, צביעה של חלקי פנים בצבעים המזוהים עם ניסמו - אפור שחור ואדום כמו גם שלל סמלי ניסמו המפוזרים בתא הנוסעים. כל אלה נועדו על מנת לבדל את הג'וק ניסמו מהגרסאות הרגילות בעוד שהתוספות למרכב תורמות גם לשיפור האווירודינמיות.
ניסאן ג'וק ניסמו. תא הנוסעים
ניסאן מבטיחה כי הג'וק ניסמו הוא רק ההתחלה בשיווק המהדורות הספורטיביות באירופה כשבשלב הבא תקבל גם ה- 370Z החדשה טיפול בסדנת ניסמו ותשווק באירופה מתחילת 2014.
גרסאות ומחירים:
ג'וק ניסמו 4X2 עם תיבת הילוכים ידנית: החל מ- 164,900 ₪
גו'ק ניסמו 4X4 עם תיבת הילוכים רציפה: החל מ- 184,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.