קוואטרופורטה דיזל לצד מהדורה מוגבלת בשיתוף עם המעצב האיטלקי ארמנגלדו זניה נחשפות לראשונה על במות תערוכת פרנקפורט
מזראטי קוואטרופורטה תוצג לראשונה בגרסת דיזל, עם מנוע מוגדש טורבו בנפח 3.0 המפיק 275 כ"ס ומומנט מרבי של 61 קג"מ. הקוואטרופורטה דיזל תאיץ מאפס למאה קמ"ש תוך 6.4 שניות ותגיע למהירות מרבית של 250 קמ"ש. באיטליה תשווק הקוואטרופורטה דיזל בגרסה נוספת עם 250 כ"ס. ברכב תותקן מערכת עצור וסע שתדומם את המנוע בזמן עצירה על מנת לחסוך בדלק. למרות היותה מונעת בדיזל, מזראטי לקחה לתשומת לבה את אחד הסממנים הבולטים של של הדגם היוצא - הצליל. לשם כך יישמו מהנדסי מזראטי בדגם הדיזל מערכת סאונד אקטיבית המורכבת מרכיבים אקוסטיים המורכבים על מפלט הרכב ובשילוב עם מצב ספורט יישמע הרעם המוכר המזוהה עם היצרנית.
מזראטי קוואטרופורטה זניה
לצד גרסת הדיזל תציג מזראטי קונספט של הקוואטרופורטה שעוצבה בשיתוף עם המעצב האיטלקי ארמנגלדו זניה (Ermenegildo Zegna). בחזיתה מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 530 כ"ס ומומנט מרבי של 72.4 קג"מ. היא תאיץ מאפס למאה קמ"ש תוך 4.7 שניות ותגיע למהירות מרבית של 307 קמ"ש.
מזראטי קוואטרופורטה זניה
הגרסה שתישא את שמו של המעצב ותיקרא קוואטרופורטה זניה תאובזר בכל טוב, כיאה לרכב שנולד משיתוף פעולה בין יצרנית רכבי יוקרה איטלקית ומעצב על. מרכב הקוואטרופורטה נצבע בצבע מיוחד המשלב בתוכו חלקיקי אלומיניום קטנים במיוחד ויחד עם שכבת בסיס שחורה יוצר אפקט של זרימת האור על גבי קימורי הרכב. חישוקי הרכב, שיגיעו בגדלים בין 18 ל- 20 אינץ' זוכים לצביעה בשיטה דומה.
מזראטי קוואטרופורטה זניה
תא הנוסעים מקבל בקואטרופרטה זניה תפקיד משמעותי. מרבית חלקי תא הנוסעים עטופים בעור עדין ורך למגע בצבעי מוקה ובז' המקנים לתא הנוסעים תחושת חמימות. אלמנטים מטיטניום ועץ עוזרים לשמר את המראה הרשמי והאקסקלוסיבי שנדרש מרכב כמו הקוואטרופורטה. כמו כן, בנוסף לתגיות בתא הנוסעים ימוקמו על קורות B שני לוחות הנושאים את שמו של המעצב על מנת למנוע ספקות באשר לאיש שמאחורי העיצוב. הקואטרופרטה זניה מתוכננת להגיע לפס הייצור בקרוב ובמהדורה מוגבלת.

תפריט נגישות








1 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.