ניסאן מציגה בפרנקפורט אקס טרייל חדש ומבטיחה רכב מעודן ויוקרתי יותר מבלי לאבד את יכולות השטח האופייניות
ניסאן אקס טרייל, רכב הפנאי שטח שנעדר מישראל בשנתיים האחרונות מוצג היום בפרנקפורט בגרסתו האמריקאית המכונה רוג (Rouge). הרכב מבוסס על הפלטופרמה המודולרית החדשה שפותחה בשיתוף פעולה בין ניסאן לבעלת הבית, רנו. ניסאן מבטיחה כי האקס טרייל החדש מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנוגע לעידון ועיצוב ותוך כדי היא דואגת לציין כי היא שמה דגש על שימור יכולות השטח הגבוהות שלו.
ניסאן אקס טרייל 2014
עיצוב החוץ של ניסאן אקס טרייל החדש שופר משמעותית ביחס לדגם הקודם. בעוד שהדגם הקודם הציג עיצוב קופסתי ופשוט יחסית ששידר כי מדובר ברכב שטח קשוח ללא גינונים מיותרים, האקס טרייל החדש משתמש בשפת העיצוב החדשה של ניסאן ומציג קווים עגולים ונעימים יותר. הוא לווה אלמנטים עיצוביים משאר רכבי השטח של ניסאן - הקשקאי, המוראנו והג'וק ומציג את השבכה הקדמית המזוהה עם שאר דגמי היצרן ויחידות תאורה קדמיות עם תאורת יום מבוססת נורות LED המוכרות מהמוראנו. כל זאת מבלי לוותר על מאפיינים של רכב שטח קשוח כגון צביעת חלקי המרכב התחתון בשחור מט, יציבה גבוהה וסרחי עודף קטנים המאפשרים זוויות גישה ונטישה טובות.
ניסאן אקס טרייל 2014
תא הנוסעים מקבל גם הוא שיפור בעיצוב. הקונסולה המרכזית מציגה עיצוב מודרני עם נגיעות כרום ושחור מבריק. ניסאן אקס טרייל החדש יוצע בתצורת חמישה או שבעה מושבים בריפוד בד או עור, כאשר שורת המושבים השנייה תנוע על מסילות על מנת לאפשר יותר מרווח ברכיים או הגדלת נפח תא המטען ותוכל להתקפל כדי להגדיל את נפח תא המטען אף יותר. בין המושבים הקדמיים התקינה ניסאן תא אחסון גדול במיוחד שיוכל להכיל טאבלט בגודל של עד 10 אינץ'. בתא המטען של ניסאן אקס טרייל החדש הותקן מדף נשיאה המחלק את תא המטען לשני חלקים עם אפשרות התאמה לגובה שיאפשר נשיאה של חפצים במשקל של עד עשרה ק"ג, כך למשל ניתן לאכסן עגלת תינוק בחלק התחתון של תא המטען וחפצים קטנים יותר בחלקו העליון.
ניסאן אקס טרייל 2014
ניסאן הטמיעה שלל טכנולוגיות חדישות באקס טרייל החדש, בינהן דור חדש של מערכת NissanConnect שתאפשר לרכב להתחבר לסמארטפונים ולגשת למגוון אפליקציות במכשיר, החל מאפליקציות ניווט וכלה ברשתות חברתיות. בעזרת מערכת ניווט בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ' המבוססת על שירותי גוגל יוכל הנהג לתכנן את מסלול הנסיעה שלו מהבית ולשלוח את המידע לרכב. לצד אלה, שילבה ניסאן בלוח המכוונים מסך נוסף בגודל 5 אינץ' המציג מידע לגבי מערכות הרכב השונות.
ניסאן אקס טרייל 2014. תא הנוסעים
מערכת ההנעה של האקס טרייל זכתה גם היא לשדרוג, בעזרת חוגה על הקונסולה המרכזית יוכל הנהג לבחור מבין שלושה מצבי נהיגה: הנעה קדמית, הנעה כפולה קבועה ואוטומטי - שינטר את מצב הגלגלים ודוושת המצערת ויעביר מומנט בין הציר האחורי והקדמי לפי הצורך. בנוסף מציגה ניסאן שתי מערכות חדשות לחלוטין, הראשונה היא מערכת בלימת מנוע אקטיבית שתשתמש בתיבת ההילוכים ותבלום את הרכב בזמן פניה או האטה לעצירה תוך שימוש מופחת בדוושת הבלם. המערכת השנייה היא בקרת מרכב אקטיבית שתעריך את פני השטח באופן רציף ותשנה את כיול המתלים במידה והיא תזהה שיבושים שעלולים לפגוע ביציבות הרכב. ניסאן אקס טרייל החדש צפוי להגיע לייצור בתחילת שנת 2014 והמכירות צפויות להתחיל ביוני של אותה שנה.

תפריט נגישות








1 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.