רנו מציגה את הפרק השישי בסדרת הקונספטים העוקבת אחרי מהלך חייו של האדם
לפני כשבועיים דיווחנו כי רנו מתעתדת לחשוף בתערוכת פרנקופרט קונספט חדש כחלק מסדרת הקונספטים "מעגל החיים" המתמקד בשלב התבונה. הקונספטים הקודמים בסדרה הציגו את שלבי האהבה, המחקר, המשפחה, העבודה והמשחק והם מוצגים בתערוכה לצד האיניסיאל. כעת חושפת היצרנית פרטים מלאים לגבי הרכב כמו גם את העובדה שתפקידו הוא לרמוז על עיצובו של הדור הבא של רנו אספס.
רנו איניסאל קונספט
עיצובו של האיניסיאל מורכב משתי נישות עיקריות - רכב מיניוואן מרווח בעל עיצוב מינימליסטי וחדשני ורכב פנאי שטח עם חישוקי סגסוגת בגודל 22 אינץ', תחתית מרכב שטוחה, בתי גלגלים תפוחים ומרווח גחון מוגדל. האלמנט העיצובי הבולט ביותר ברכב הוא הגג שעוצב מאלומיניום ופלסטיק שקוף המציג תמונה של מפת העיר פריז. כמו כן, רנו שילבה רמזים שונים מתעשיית התעופה בדמות פנסים אחוריים המזכירים בצורתם כנף של מטוס וקו חלונות בדמות נוצה.
רנו איניסאל קונספט
עיצוב תא הנוסעים של האיניסאל קונספט מציג את פרשנותה של רנו בכל הנוגע לרכבי יוקרה עתידיים וגם הוא, כמו העיצוב החיצוני, מציג עיצוב עתידני, מרווח ומינימליסטי הכולל כורסאות המורכבות משני חלקים, היעדרה הבולט של קורת B, רצפה הבנויה משילוב של אלומיניום ועץ, קונסולה מרכזית נטולת כפתורים, "עמוד שדרה" המגולף מפיסות פלסטיק שקוף המעטר את צירו האחורי של לוח המחוונים ומערכת סטריאו של BOSE עם לא פחות מ- 32 רמקולים כאשר חלקם ממוקמים בתוך משענות הראש להענקת חוויית שמע מושלמת לנוסעים.
רנו איניסאל קונספט
רנו איננה משחררת פרטים בנוגע למערכת ההנעה מלבד העובדה כי הרכב מונע ע"י מנוע דיזל (130 dCi) המשתמש בשני מגדשי טורבו על מנת להפיק 130 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ללא קשר מכני ישיר לידית העברת ההילוכים. כמו כן, מציינת היצרנית כי הצליחה להשיל כ- 250 ק"ג ממשקלו של הגראנד אספס הנוכחי (שאינו משווק בישראל).
רנו איניסאל קונספט. תא הנוסעים

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.