בנטלי מציגה גרסאות חדשות לדגמי המולסאן, פליינג ספור, GT ו- GTC
בנטלי הגיעה לתערוכת פרנקפורט השנה עם גרסאות חדשות למגוון דגמיה ומציגה שיפורים לליין המנועים שלה. הגרסה החדשה של ה- GT זוכה לשם GT V8 S והמנוע שלה מפיק 521 כ"ס ומומנט מרבי של 68.3 קג"מ מנפח של 4.0 ליטר בעזרת צמד מגדשי טורבו. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים המעבירה מומנט לכל ארבעת הגלגלים ומאיץ את ה- GT מאפס למאה קמ"ש תוך 4.3 שניות ועד למהירות מרבית של 309 קמ"ש. גרסת הקבריולט מציגה ביצועים מרשימים במידה דומה, עם מיאוץ מאפס למאה קמ"ש האורך 4.5 שניות ומהירות מירבית של 308 קמ"ש. בנוסף זכו שתי גרסאות ה- GT לכיול שלדה ומתלים חדש ומבחר של מאפייני חוץ ופנים חדשים.
בנטלי GT V8 S
בכל הנוגע לעיצוב חיצוני, ה- GT החדשה זהה לקודמתה למעט עיצוב חדש לחישוקי 20 האינץ', תגי GT V8 S על הכנפיים הקדמיות, מרכב שהונמך ב- 10 מ"מ וקאליפרים אדומים הנושאים גם הם בגאווה את שם הדגם. בתא הנוסעים מציעה בנטלי מגוון אפשרויות ריפוד דו-גוני לקונסולה המרכזית ומגוון צבעי עור למושבים.
בנטלי GTC V8 S
הספורט סדאן של בנטלי, הפליינג ספור (Flying Spur), מציגה דור חדש הזוכה לעיצוב חדש של החזית כשבמרכזה שבכה קדמית צפה המזכירה את זו ב- GT. שאר המרכב נשאר ללא שינויים משמעותיים, גולת הכותרת של הפליינג ספור היא רשימת אבזור ארוכה הכוללת בין היתר מערכת בידור ליושבים מאחור עם שני צגי 10 אינץ', שלט אלחוטי מבוסס טאבלט לשליטה על מערכות הרכב, נגן DVD, אוזניות אלחוטיות, ומערכת שמע מבוססת דיסק קשיח עם הספק של 1100 וואט. מנוע ה- W12 בנפח 6.0 ליטר המוכר מהדגם הקודם עבר גם הוא מסכת שיפורים והוא מפיק כעת 616 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ המאיצים את הפליינג ספור החדשה מאפס למאה קמ"ש תוך 4.3 שניות ועד למהירות מרבית של 322 קמ"ש.
בנטלי פליינג ספור החדשה בכחול לצד בנטלי מולסאן באדום
ספינת הדגל, מולסאן (Mulsanne), מוצגת גם היא לצד אחיותיה לאחר שעברה רענון של רשימת האבזור הכוללת כעת ריפוד נוצות אווז במושבים, שולחנות הנשלפים מהמושבים הקדמיים ומאפשרים עבודה עם מחשב נייד קטן, אינטרנט אלחוטי, שני מסכי 8 אינץ' במשענות הראש של המושבים הקדמיים, מערכת שמע מבוססת דיסק קשיח ושני זוגות של אוזניות אלחוטיות. כל אלה נועדו להפוך את המושב האחורי של המולסאן למשרד יוקרתי או קולנוע איכותי.

תפריט נגישות








34 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.