ביום חמישי הקרוב, בתאריך 14.11.2013, יחל שיווק יונדאי ix35 לאחר שעבר מתיחת פנים קלה
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, תשיק ביום חמישי הקרוב את הגרסה החדשה של רכב הפנאי שטח הפופולארי - יונדאי ix35. בשלוש וחצי השנים בהם משווק הרכב בישראל נמכרו כ- 8,000 רכבי ix35 והוא מהדגמים הנמכרים ביותר בקטגוריה.
יונדאי ix35 המעודכן
העדכון של ix35 כולל שיפור באיכות החומרים והאבזור בגרסת פריים (Prime) הבסיסית כולל תאורת יום LED בפנסים הקדמיים ושדרוג לפנס בעל עדשה, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט, מצלמת נסיעה לאחור וקישוריות בלוטות', בקרת שיוט, ריפודים בעיצוב חדש, ידית הילוכים מצופה עור, תאורת LED במתקן הכוסות ושיפור בבידוד הרעשים. גרסת Open Sky מוסיפה לרשימת האבזור חלון שמש פנורמי, פנסי ערפל קדמיים ופנסי LED אחוריים. גרסת עילית (Elite) הבכירה מצויידת בנוסף גם במושבים בריפוד עור ומושב נהג בעל כיוון חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת הכוללת מערכת בקרת איכות אוויר, כיוון עומק להגה, הנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי של מראות הצד, ידיות חיצוניות בציפוי ניקל, חיישן אורות, הגה מחופה עור ומראה מתככה אוטומטית עם מצפן מובנה.
יונדאי ix35 המעודכן
יונדאי ציידה את הרכב במנועים מסדרת NU החדשה. למנוע נפח 2.0 ליטר המפיק 154 כ"ס, נתון המומנט עומד על 19.5 קג"מ מרביים וצריכת הדלק בנסיעה משולבת הינה 11.4 ק"מ לליטר. גם במנוע הבנזין הבכיר יותר, בנפח 2.4 ליטר, המצב דומה, ירידה בהספק מ- 177 ל- 170 כ"ס וירידה דומה בנתון המומנט: מ- 23.1 קג"מ בדגם הקודם ל- 22.4 בנוכחי. צריכת הדלק גם היא נחותה מזו של המנוע הישן ועומדת על 10.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לעומת 10.9 בדגם היוצא. למרות הירידה בנתוני ההספק היבשים, יונדאי מציינת כי המנועים החדשים גמישים יותר מאלה היוצאים ופעולתם מעודנת ושקטה יותר. את רשימת המנועים חותם מנוע הדיזל המוכר מהדגם הקודם, כשהוא מציג נתוני הספק (184 כ"ס) ומומנט (40 קג"מ) זהים. עם זאת, המנוע עבר עדכון וצריכת הדלק מציגה שיפור ועומדת כעת על 14.5 ליטר לק"מ לעומת 13.3 במנוע הקודם.
יונדאי ix35 המעודכן, תא הנוסעים
יונדאי ix35 - גרסאות ומחירים:
2X4 2.0 ix35 פריים: החל מ- 150,900 ₪
Open Sky Edition 4X2 2.0 ix35: החל מ- 166,000 ₪
ix35 דיזל 2.0 Open Sky Edition 4X4: החל מ- 193,500 ₪
ix35 2.4 4X4 עילית: 199,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.