כעת קל יותר לייבא רכב מארה"ב – לאחר ביצוע הרכישה, USHOPS motors תלווה את הצרכן עד לקבלת הרכב בישראל
חווית הקנייה המשתלמת של מוצרים מחו"ל באמצעות האינטרנט עושה צעד גדול קדימה. מעתה ניתן לרכוש מכונית מארה"ב בקלות רבה, כמעט כמו לקנות בגד, ספר או גאדג'ט סיני. מחירי הרכב בישראל גבוהים מאד ביחס לאירופה וארה"ב ולא נראה שהמצב הולך להשתפר בקרוב. על כן, ייבוא רכב מארה"ב יכול לחסוך הרבה כסף, עשרות אלפי שקלים.

USHOPS motors מקבוצת לידור שהינה חברת שילוח בעלת שירותי עמילות מכס ושיתוף פעולה הדוק עם דואר ישראל, מציעה פתרון מלא לייבוא רכבים לישראל כולל יעוץ והכוונה לאורך כל התהליך. במסגרת פעילות האתר ניתן יהיה לייבא רכבים משומשים (עד 24 חודשים), רכבי אספנות, אופנועים ואופנועי ים. בהמשך יציע האתר ייבוא רכבים חדשים לצד ייבוא חלקי חילוף.
החברה מחזיקה מרכז לוגיסטי גדול בארה"ב המאפשר לאחסן מכולות וכלי רכב רבים לאורך זמן. יתרון זה מאפשר לצרכנים לבצע רכישה של כלי רכב שאיתרו במכרז או בהזדמנות אטרקטיבית שמצריכה רכישה מיידית ולאחסן אותו במרכז הלוגיסטי בארה"ב ולייבא את הרכב בזמן ובמועד שמתאים לו. שירות האחסון ניתן בתשלום בהתאם לסוג הרכב וזמן האחסון הנדרש.
USHOPS motors אינו יבואן רכב אלא חברת שילוח בלבד ולכן המודל העסקי של האתר הוא רווח ממרכיב השילוח וללא רווח מסחרי על מחיר הרכב. עלות שילוח מכונית מארה"ב לנמל בישראל עומדת על 1,599 $. בעלות של 3,499 $ תקבלו גם ליווי בתהליך הבירוקרטי לשחרור הרכב מהנמל בישראל והוצאת רישיון הייבוא מול משרד התחבורה.
יש לציין כי בד"כ הרכבים המגיעים מארה"ב מאובזרים בנדיבות לעומת גרסאות הבסיס המוצעות בישראל, להלן מספר דוגמאות למחירי רכבים בייבוא אישי:
קרייזלר גרנד וויאג'ר שנת 2013, מיני וואן גדול בעל 7 מושבים שמחירו בישראל עומד על כ-280,000 ₪, יעלה בייבוא אישי מארה"ב כ- 245,000 ₪ .
קאדילק CTS שנת 2013, מכונית סלון יוקרתית שמחירה בישראל עומד על כ- 313,000 ₪, תעלה בייבוא אישי מארה"ב כ- 222,000 ₪ בלבד, פער ניכר של 91,000 ₪.
יונדאי i40 שנת 2013 המכונה בארה"ב יונדאי סונטה, נמכרת בישראל בכ- 160,000 ₪, בייבוא אישי מארה"ב תעלה המכונית כ- 134,000 ₪.
כאמור, ניתן לייבא רכבי אספנות: אופנוע הארלי דוידסון אספנות בכ- 35,000 ₪, פורד מוסטנג אספנות בכ- 45,000 ₪ ומרצדס אספנות SL350 בכ- 80,000 ₪ .

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.