המנועים החדשים יהוו חלק מהיצע "Earth Dreams Technology" המתרחב, יוצעו בשלושה נפחים שונים ויספקו התנהגות דינאמית לצריכת דלק משופרת
הונדה מציגה היום שלושה מנועי VTEC טורבו ומצטרפת באופן רשמי לשורה ארוכה של יצרניות שעוברות למנועים מוגדשים בעלי נפח קטן. המנועים של הונדה מוצגים בשלושה נפחים, 1.0, 1.6 ו- 2.0 ליטר. המנועים החדשים מצטרפים למנוע הטורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר הנוכחי שמוצע באירופה עם מגוון דגמי הונדה ואל מערכת ההנעה ההיברידית ויוצעו במגוון דגמים עתידיים של היצרנית בהתאם לדרישות השוק.
מנוע VTEC טורבו 1.0
המנועים החדשים תוכננו מחדש מן המסד ועד הטפחות, הם מבוססים על ארכיטקטורת טורבו חדשה לחלוטין. המנוע הראשון בהיצע יהיה בעל שלושה צילינדרים בנפח כולל של 1.0 ליטר, המנוע השני יהיה בן ארבעה צילינדרים ובנפח של 1.5 ליטר. מלבד העובדה כי שני המונעים יצויידו במערכת הזרקת דלק ישירה, הונדה אינה חושפת בשלב זה נתונים טכניים נוספים.
מנוע VTEC טורבו 1.5
המנוע הבכיר בסדרה יהיה בעל ארבעה צילינדרים בנפח כולל של 2.0 ליטר ויהיה הראשון בסדרה להגיע לייצור. מנוע זה יותקן תחילה בסיוויק טייפ R שצפוייה להגיע לייצור בשנת 2015. המנוע צפוי להפיק, כך עפ"י הונדה, מעל ל- 275 כ"ס והוא עומד בתקן Euro 6.
מנוע VTEC טורבו 2.0

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.