יגואר חושפת סימולטנית בתערוכת טוקיו ולוס אנג'לס את גרסאות הקופה של מכונית הספורט שלה ומציגה גרסת קצה עם 550 כ"ס ו- 4 שניות מאפס למאה קמ"ש
יגואר F-Type היא אחת ממכוניות הספורט היפות ביותר שהעולם זכה לראות בשנים האחרונות ומאז הוצגה הספיקה לכבוש את לבבותיהם של אין ספור כתבי רכב וחובבי הגה, אך עם היצע של גרסאות קבריולט בלבד משהו היה חסר, כעת משלימה היצרנית הבריטית את ההיצע עם שלוש גרסאות קופה. התוצאה מרשימה, מאוד מרשימה.
יגואר T-Type קופה
ה- F-Type קופה מציגה עיצוב שהוא הלכה למעשה זהה לעיצובו של הקונספט c-x16 כשהוצג בתערוכת פרנקפורט בשנת 2011. דגם הייצור שומר את פרופורציות ה- GT של הקבריולט ומוסיף את הגג הקשיח בצורה הרמונית שמשתלבת נהדר עם הפרופורציות.
המנועים ב- F-Type קופה זהים לאלה שבגרסאות הקבריולט עם יוצא דופן אחד, גרסת ה- V8 זוכה כעת לענוד את התג הנחשק R, המנוע המותקן בה עבר מספר שיפורים ומהנדסי יגואר הצליחו למצוא בו 55 כ"ס נוספים ובכך העלו את הספקו מ- 495 ל- 550 כ"ס. המומנט גדל גם הוא והנתון עומד כעת על 69.3 קג"מ מרביים. נתוני הביצועים שופרו כמובן ועומדים כעת על 4 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 300 קמ"ש (מוגבל אלקטרונית). כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה הילוכים.
הודות להסרת מנגון פתיחת הגג, יגואר הצליחה לחסוך ממשקל ה- F-Type עד 20 ק"ג ובכך הצליחה לגלח עשירית ושתי עשיריות שנייה מזמני המיאוץ גם ב- F-Type S ובגרסה ה"רגילה" בהתאמה. נתוני המהירות המרבית נשארו ללא שינוי והם עומדים על 260 קמ"ש ל- F-Type ו- 275 קמ"ש ב- F-Type S.
רשימת החידושים ב- F-Type קופה לא נעצרת במנוע, גרסת R מקבלת כעת גם מערכת מתלים משודרגת שמשודכת למערכת חלוקת כח חדשה לחלוטין ולראשונה גם מערכת בלימה שבמרכזה נמצאים בלמים קראמיים שתוצע כאופציה בתוספת תשלום בכל הדגמים. מערכת הבלמים החדשה, מעבר לשיפור מרחקי הבלימה תורמת גם לחסכון במשקל הבלתי מוקפץ של 21 ק"ג נוספים.
המחירים אותם ציינה יגואר לדגמי הקופה מתחילים בכ- 51,000 ליש"ט לגרסת הבסיס, כ- 7,000 ליש"ט פחות מגרסת הקבריולט ומחיר של כ- 60,000 ליש"ט לגרסת S, דגם ה- R יעלה 85,000 ליש"ט, כ- 5,000 ליש"ט יותר מגרסת ה- V8S של דגם הקבריולט.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.