סובארו מציגה את המשפחתית הספורטיבית ושומטת משמה את המילה אימפרזה. המתכון נשאר כשהיה אך נוספו מספר מרכיבים מעניינים
בתחילת השנה הציגה סובארו את ה- WRX קונספט והבטיחה לספק דגם בייצור סדרתי בעתיד הקרוב. תערוכת לוס אנג'לס מהווה את הבמה לדגם האמור אך בדרך מיפן לניו יורק העיצוב התמתן מאד ודגם הייצור דומה הרבה יותר לאימפרזה המשפחתית מאשר למשפחתית ספורטיבית על בסיס הקונספט שתעמוד בפני עצמה.
סובארו WRX
סובארו WRX מקבלת מנוע בתצורה הידועה שעיטרה את הדגמים הקודמים, מנוע בוקסר ארבעה צילינדרים מוגדש טורבו. סובארו חזרה לנפח מנוע של 2.0 ליטר בניגוד ל- 2.5 ליטר שהותקן בדגם היוצא. המנוע מפיק 268 כ"ס ב- 5,600 סל"ד ונתון המומנט עומד על 35.7 קג"מ מרביים המושגים בין 2,000 ל- 5,200 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים ולראשונה תוצע גם תיבת הילוכים רציפה עם אפשרות לתפעול ידני של שמונה יחסי העברה קבועים מראש.
השלדה עברה עדכונים והיא כעת קשיחה יותר מבעבר, המתלים עברו גם הם תכנון מחדש ובשיתוף עם מערכת ההנעה הכפולה ומערכת חלוקת המומנט, סובארו מבטיחה כי התנהגותה של ה- WRX תהיה צפויה יותר מבעבר ומבלי להפחית מההנאה. מערכת ההיגוי תציע כעת תגבור חשמלי לטובת שיפור צריכת הדלק.
סרטון סובארו WRX רשמי
תא הנוסעים עבר שיפור משמעותי הן ביחס לאימפרזה המשפחתית והן ביחס ל- WRX היוצאת. איכות החומרים שופרה משמעותית וניתן למצוא כעת שימוש נרחב בחומרים רכים למגע ונגיעות סיבי פחמן ואלומיניום. ההגה של ה- WRX החדשה בעל תחתית קטומה ומעל הקונסולה המרכזית שוכן מסך בגודל 3.5 אינץ' המציג נתונים שונים על מערכות הרכב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.