הדור השישי של המוסטנג מציג עיצוב רענן, מנוע טורבו 2.3 ליטר חדש וישווק בכל העולם
לפני מספר ימים דלפו לרשת תמונות של פורד מוסטנג החדשה כשהיא מככבת על שער מגזין Autoweek הידוע. כעת חושפת היצרנית פרטים מלאים ותמונות רשמיות על מנת שניתן יהיה להתרשם מהדור השישי של אחד האייקונים החשובים בעולם הרכב.
פורד מוסטנג 2014
עיצובה של המוסטנג החדשה אמנם מקבל שפע קווים חדשים אך לא ניתן לטעות בו או לבלבל בינו לבין כל רכב אחר. יחידות התאורה הקדמיות אמנם צרות יותר, השבכה הקדמית גבוהה ודומיננטית יותר והעיצוב הכללי פחות שרירי מבעבר, אך פורד שמרה על העיצוב הכללי וכבר במבט ראשון ברור כי מדובר במוסטנג ולא אחרת.
פורד מוסטנג 2014
בתא הנוסעים של המוסטנג החדשה פורד השקיעו עבודה ומחשבה רבה, כך למשל כל המידע על מערכות הרכב השונות מוצג ישירות על מסך שנמצא מול הנהג, המרווח ליושבים מאחור שופר עקב מפסק סרנים מוגדל ותא המטען תוכנן מחדש כך שכעת הוא יכול להכיל חפצים גדולים יותר והוא מספק שימושיות טובה יותר.
פורד מוסטנג 2014. תא הנוסעים
למרות העיצוב החדש ותא הנוסעים המשודרג, המוסטנג החדשה מביאה עמה בשורות משמעותיות הרבה יותר: הרכב יושק גם ב"שווקי מפתח" ברחבי אירופה ובסין. בשלב זה פורד אינה מפרטת לגבי אותם שווקי מפתח, אך ייתכן כי ישראל תהיה ביניהם. כמו כן, המוסטנג תשווק עם מנוע מוגדש טורבו מסדרת אקובוסט בנפח 2.3 ליטר המפיק 305 כ"ס ונתון מומנט מרבי של 41.5 קג"מ. זו הפעם הראשונה שפורד מתקינה מנוע טורבו במוסטנג וניכר כי תקנות הזיהום המחמירות אילצו את פורד לנקוט צעדים ולהציע מנוע קטן. פורד תמשיך לשווק גם את מנוע ה- V6 בנפח 3.7 ליטר המפיק 270 כ"ס ומומנט מרבי של 37.3 קג"מ ואת מנוע ה- V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 420 כ"ס ומומנט מרבי של 53.9 קג"מ. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה. היצרנית אינה מפרסמת בשלב זה נתוני האצה או תצרוכת דלק אך היא מציינת כי כל המנועים עברו מקצה שיפורים ששיפר את יעילותם.
פורד מוסטנג 2014
הדור החדש זוכה למספר טכנולוגיות חדשות ברוח דגמי פורד העכשוויים. המוסטנג תצוייד כסטנדרט במערכת הנעה ללא מפתח, מערכת MyKey המאפשרת קביעת פרמטרים והגבלות כגון עצמת שמע מרבית של מערכת השמע ומהירות מקסימלית למחזיק המפתח הרזרבי. בנוסף תציע פורד אפשרות להתאים אישית את צבע לוח המחוונים, מערכת שמע מתקדמת, מערכת שבעזרתה יוכל הנהג לשלוט באפליקציות בסמארטפון, מערכת לבחירת מצב נהיגה שתשלוט בתגבור ההגה, תגובת הדוושות, מערכת המתלים ומהירות העברת ההילוכים ומערכת בקרת זינוק. לצד כל אלה הטמיעה פורד גם מספר מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות מערכת להתראה על עצמים בשטח המת, אזהרה על רכבים חוצים ובקרת שיוט אקטיבית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.