פוקוס ST עוברת מתיחת פנים מקיפה שתכלול שינויים דרסטיים בעיצוב, בהיגוי ובמערך המתלים
הדור השלישי של פורד פוקוס ST הוצג לראשונה בשנת 2012 ונראה שהיצרנית כבר מתכננת מתיחת פנים עבור הדגם שתכלול שינויים דרסטיים בעיצוב, בהיגוי ובמערך המתלים. עפ"י בכירים בפורד, עיצוב הדגם הנוכחי "עדין ומבוית מדי" והם מבטיחים מראה "אגרסיבי בהרבה". לצערנו אין מידע על גרסת RS הקיצונית והיא עדיין לא נראית באופק.
פורד פוקוס ST החדשה. צילום: Automedia
הכח לגלגליה הקדמיים של הפוקוס ST הבאה יגיע ככל הנראה ממנוע זהה לזה שקיים בדגם הנוכחי, 2.0 ליטר טורבו מסדרת אקובוסט המפיק 247 כ"ס. לעומתו, מערך ההיגוי והמתלים צפויים לקבל מספר שיפורים משמעותיים לצורך שיפור ההתנהגות של הפוקוס ST הבאה. בתא הנוסעים צפויים גם כן שינויים, אך הם ככל הנראה יהיו עדינים.
פורד פוקוס ST החדשה. צילום: Automedia
את מרב תשומת הלב יקבל העיצוב החיצוני והשינויים בו, כך עפ"י השמועות, יהיו הקיצוניים ביותר. למרות שההבדלים בין הדגם הנוכחי לבין רכב המבחן שצולם הם שני הפגושים השחורים שעוטה רכב המבחן, הגיוני לצפות כי זהו רכב מבחן המשתמש בחלקי מרכב של הפוקוס ST הנוכחית. קשה להבחין מה בדיוק יהיה טיב השינויים, אך הם צפויים להוות שיפור ניכר של העיצוב המאוד רגוע של הפוקוס ST הנוכחית.
פורד פוקוס ST החדשה. צילום: Automedia
בינתיים בישראל, ניתן לרכוש את הפוקוס ST בשתי ואריאציות, במרכב האצ'בק שמייבא היבואן הרשמי דלק מוטורס ובמרכב סטיישן שמיובא ע"י איילון מוטורס ונמכר במחיר של 199,000 ₪, מחיר הנמוך בכ- 23,000 ₪ ממחיר גרסת ההאצ'בק. בהתחשב בעובדה כי גרסת ההאצ'בק זולה יותר מגרסת הסטיישן בשווקים אחרים, הרי שבפועל מדובר בפער מחירים משמעותי עוד יותר. איילון מוטורס, היבואנית המקבילה הראשונה בישראל, חרטה על דגלה לייבא לישראל את כל דגמי פורד שבהם יחפצו לקוחותיה, זאת לצד מחיר נמוך מזה שמציע היבואן הרשמי. מאיילון מוטורס נמסר כי בשבועות הקרובים תגיע לארץ הפיאסטה ST הראשונה שתעלה על כבישי ישראל לאחר שנמכרה במחיר של 170,000 ₪.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.