מחליפת הגייארדו מביאה עמה מנוע V10 המפיק 610 כ"ס, 3.2 שניות מאפס למאה ומהירות מרבית של 325 קמ"ש
למברוגיני גייארדו נמצאת איתנו כבר 10 שנים שבהן הוצגו שני דורות ו- 23 גרסאות שונות הכוללות מספר גרסאות בייצור מוגבל. בתקופה זו נמכרו מעל ל- 14,000 מכוניות שהפכו את הגייארדו לדגם הנמכר ביותר בהיסטוריה של למבורגיני. החודשים האחרונים ראו מספר הדלפות ותמונות ריגול של מחליפתה של הגייארדו שעד כה שמה היה צפוי להיות קאבררה. כעת חושפת היצרנית פרטים טכניים מלאים, תמונות ושם חדש.
למבורגיני הורקאן
הלמבורגיני החדשה תקרא הורקאן (Huracán) והיא יורשת את שמה, כמיטב המסורת, משמו של שור לחימה מהזן קונטה דה לה פאטילה (Conte De La Patilla). אותו שור נלחם בספרד באוגוסט 1879 והציג טבע מרדני, נטייה חזקה לתוקפנות ונשאר בלתי מנוצח בכל הקרבות שבו השתתף.
למבורגיני הורקאן
למבורגיני הורקאן תוכננה מאפס והיא נשענת על שלדה המורכבת מתרכובת של אלומיניום וסיבי פחמן המביאה את המשקל היבש של ההורקאן ל- 1,422 ק"ג, 78 ק"ג פחות מהגאיירדו LP560-4. המשקל הנמוך מציג יחס מאוד גבוה של משקל לכ"ס העומד על 2.33 ק"ג לכ"ס ומאפשר למנוע החדש - V10 בנפח 5.2 המפיק 610 כ"ס ומומנט מרבי העומד על 57 קג"מ להאיץ את ההורקאן מאפס למאה קמ"ש תוך 3.2 שניות, ל- 200 קמ"ש תגיע ההורקאן תוך 9.9 שניות והיא תמשיך להאיץ עד למהירות מרבית של 325 קמ"ש. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה הילוכים המעבירה את המומנט לכל ארבעת הגלגלים. למרות הביצועים מסמרי השיער, למבורגיני מדווחת כי הודות למזרקי דלק חכמים ומערכת עצור וסע, הצליחה להקטין את פליטת המזהמים ולהביא את צריכת הדלק ל- 12.5 ליטר למאה ק"מ (8 ק"מ לליטר).
למבורגיני הורקאן
בכל הנוגע לניהוג ושליטה, התקינה למבורגיני בהורקאן מערכת לבחירת מצב נהיגה המורכבת משלושה מצבים: Strada (כביש), ספורט ו- Corsa (מירוץ). המערכת שולטת על פעולת תיבת ההילוכים, המנוע, מערכת ההנעה הכפולה, מערכת בקרת היציבות ואפילו על הצליל שמפיקה מערכת הפליטה. מערכת בלמים קראמיים תגיע כסטנדרט ומערכת מתלים מגנטיים יחד עם מערכת תגבור משתנה להגה יוצעו כאופציה בתוספת תשלום.
למבורגיני הורקאן. תא הנוסעים
למבורגיני מדווחת כי הצגתה הרשמית של ההורקאן תתקיים בתערוכת ג'נבה במרץ הקרוב וכי הלקוחות הראשונים יקבלו אותה כבר באביב שאחריה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.