קאדילק משיקה גרסת בסיס עם רשימת אבזור קצרה יותר, מנוע מעט חלש יותר ותג מחיר של 279,900 ₪
בימים אלה החלה UMI, יבואנית קאדילק לישראל, את שיווקה של גרסת בסיס לרכב הפנאי שטח שלה, ה- SRX, הגרסה החדשה מכונה FWD על שם העובדה כי היא מצויידת בהנעה קדמית בלבד בניגוד לשתי הגרסאות האחרות להן הנעה כפולה. עיצובה של גרסת FWD שונה מזה של שתי הגרסאות הבכירות יותר במסילות הגג שנצבעו שחור (במקום כרום) וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ' (במקום 20 אינץ'). למפרט הרכב המלא.
קאדילק SRX
המנוע בגרסת הבסיס החדשה של ה- SRX הוא אותו מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר משתי הגרסאות האחרות אך הוא מאבד מעט מהכוח שלו ומפיק 308 כ"ס (במקום 314). נתון המומנט המרבי נשאר כשהיה על 36.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים. למרות הוויתור על מערכת ההנעה הכפולה ובעקבות כך הפחתת המשקל מ- 2,015 ק"ג לכדי 1,940 ק"ג כמו גם הירידה הקטנה בהספק, תצרוכת הדלק פחות טובה מבדגם כפול ההנעה והיא עומדת על 9.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
ההבדל הגדול ביותר בגרסת הבסיס החדשה של ה- SRX הוא ברשימת האבזור שצומצמה, הגרסה החדשה מוותרת על מערכות בטיחות כגון מערכת התראה על התנגשות חזיתית, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת להדלקה וכיבוי אוטומטיים של האור הגבוה, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחורי הרכב, מערכת התראה על עצמים בשטחים מתים ופנסי ערפל. התאורה הקדמית המבוססת נורות קסנון בגרסאות הבכירות מוחלפת בפנסי הלוגן.
אבזור הנוחות צומצם גם הוא ובגרסת הבסיס מראות הצד חסרות עמעום אוטומטי, חימום וזכרון ומתקפלות ידנית, המראה הפנימית גם היא חסרת עמעום אוטומטי, חלון הגג הפנורמי איננו בנמצא, המושבים מרופדים בחומר דמוי עור וכיוונם נעשה ידנית. עוד חסרים מרשימת האבזור מערכת ניווט, התנעה מרחוק, חבילת גימור עץ, חיישני חנייה, חיישן טמפרטורה קדמית, חיישן לחות, פתיחה חשמלית של דלת תא המטען או שחרורה מדלת הנהג ומהמפתח, כיסוי לתא המטען ועשרת הרמקולים המותקנים בגרסאות הבכירות מוחלפים בשמונה רמקולים, גם הם של חברת BOSE.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.