סדרה 4 גראן קופה סוגרת פער קטן נוסף בהיצע של ב.מ.וו, תוצג בתערוכת ג'נבה הקרובה ותתחיל להימכר זמן קצר לאחר מכן
אולמות התצוגה של ב.מ.וו יצטרכו בקרוב לגדול משמעותית על מנת להכיל את שפע הדגמים החדשים שהיצרנית יורה בחודשים האחרונים, החל מה- X4 שיהווה אח קטן לרכב הפנאי שטח הספורטיבי X6, דרך סדרה 2 שמחליפה את גרסת הקופה של סדרה 1 ועד לתוספת הנוכחית להיצע הדגמים, הלא היא ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה.
ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה, הדמייה על בסיס שרטוטי פטנט. קרדיט: AutoFans.be
כמו סדרה 6 גראן קופה, גם הסדרה 4 גראן קופה היא גרסת קופה ארבע דלתות לסדרה 4, שהיא בתורה גרסת שתי דלתות לסדרה שלוש. אם מסתכלים קצת יותר לעומק ומעבר להגדרות שגרתיות של קופה מול סדאן וארבע דלתות מול שתי דלתות, מגלים שלמרות שהפער שממלא הדגם החדש הוא קטן יחסית ואם לומר בכנות, רוב האנשים לא הרגישו את קיומו, יש הגיון לא מועט בגרסה שכזו והיא אינה נסיון נואש וחסר מעוף להילחם על כיסו של כל לקוח פוטנציאלי.
ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה. צילום: AutoGiude
סדרה 4 גראן קופה מציעה למעשה את הטוב מכל העולמות, היא מבוססת על פלטפורמה זהה לזו של סדרה 4 קופה וסדרה 3 ויחד עם בסיס גלגלים באורך 2,810 מ"מ מציעה את המראה הספורטיבי של הסדרה 4 לצד השימושיות של הסדרה 3, עם ארבע דלתות כאמור ותא מטען בנפח זהה העומד על 480 ליטר. אורכה ורוחבה של סדרה 4 גראן קופה נשארו ללא שינוי ביחס לגרסת הקופה והם עומדים על 4,640 מ"מ ו- 1,825 מ"מ בהתאמה בעוד במימד הגובה הגראן קופה התכווצה מעט וגובהה עומד על 1,370 מ"מ (7 מ"מ נמוך יותר).
ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה. צילום: AutoGiude
על מנת לאפשר את הוספתן של שתי הדלתות האחוריות עיצובו של הגג שונה והוא נמצא כעת, בדיוק כמו שאר המכונית, בדיוק באמצע בין סדרה 3 סדאן לבין סדרה 4 קופה, מעט משתפל אך עדיין משאיר מספיק מרווח ראש ומספיק מקום על מנת לאכלס זוג דלתות נוסף. כמו כן, חוזקו קורות B שעליהן נשענות הדלתות האחוריות. הסדרה 4 גראן קופה כבדה ב- 100 ק"ג מגרסת הקופה, משקלה של גרסת 420i עם מנוע 2.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית עומד על 1,550 ק"ג והוא יעלה או ירד בהתאם לגרסה.
ב.מ.וו מציינת כי סדרה 4 גראן קופה תחל להימכר זמן קצר לאחר השקתה בתערוכת ג'נבה במרץ 2014. בכל הנוגע לשוק האירופאי, מחירה של ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה צפוי להיות יקר בכ- 8,200 דולר (כ- 28,500 ₪) מסדרה 3.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.