585 כ"ס ו- 91.8 קג"מ ממנוע V8 כפול מגדשים בנפח 5.5 ליטר מביאים את "הדור האחרון של מכונית החלומות" מאפס למאה קמ"ש תוך 4.3 שניות
את מרכז הבמה של מרצדס בתערוכת הרכב הבין לאומית בניו יורק שתתקיים בחודש אפריל הקרוב, תעטר ה- S63 AMG קופה, גרסת הביצועים של מכונית הדגל שחשפה היצרנית לפני מספר שבועות. מרצדס מכנה את המכונית "עוצרת נשימה", עם נתון תאוצה של 4.3 שניות מאפס למאה קמ"ש ומומנט של 91.8 קג"מ, קל להבין למה הם מתכוונים.
מרצדס S63 AMG קופה
חטיבת הביצועים של מרצדס, AMG, ביצעה שינויים ושיפורים שבסופם ה- S קלאס קופה השילה 65 ק"ג ממשקלה וקיבלה את מנוע ה- V8 כפול המגדשים של היצרנית. למנוע נפח של 5.5 ליטר והוא משודך לתיבת הילוכים הייחודית של AMG - אוטומטית בת שבעה הילוכים. ה- S63 AMG קופה מציגה נתון תצרוכת דלק של 9.9 ק"מ לליטר, נתון די מרשים בהתחשב בביצועים.
מרצדס S63 AMG קופה
כצפוי ממכונית של חטיבת AMG, ה- S63 AMG קופה מאובזרת בכל הצעצועים שנמצאים ב- S קלאס קופה הרגילה, הכוללים בין היתר את מערכת בולמי הזעזועים האקטיבית Magic Body Control שסורקת את פני השטח לפני המכונית ומתאימה את הקשיחות על מנת להשיג נוחות מקסימלית, דיפוני עור על הדלתות ועל הקונסולה המרכזית ושני מסכי הענק שמשמשים כמסך מרכזי ולוח מחוונים.
מרצדס S63 AMG קופה
לצד האבזור הסטנדרטי, תציע מרצדס לראשונה מערכת המטה את המכונית לתוך פניות. היצרנית טוענת שבעזרת המערכת שפועלת בשילוב עם הבולמים האקטיביים, היא יכולה להטות את המכונית עד 2.5 מעלות לתוך פניות בדומה לאופנועים או גולשי סקי, זאת על מנת להקטין את השפעת הפניה על הנוסעים ולדמות עיקול עם הטייה בכביש. מרצדס מציינת שהמערכת לא נועדה על מנת לבצע פניות מהירות יותר אלא כדי לגרום לנוסעים להרגיש בנוח יותר בזמן שהנהג תוקף פניות. בנוסף, תציע מרצדס מערכת בלמים קראמיים כאופציה בתוספת תשלום.
מרצדס S63 AMG קופה
עיצובה של המרצדס S63 AMG קופה נשאר נאמן למקור שהיה יפיפה לכשעצמו. חטיבת הביצועים הוסיפה מלפנים פתחי יניקה גדולים במעט ואת סמל החטיבה על הגריל, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ', ארבעה פתחי מפלט מלבניים מאחור וכיתוב V8 BITURBO על הכנפיים הקדמיות. תא הנוסעים מקבל עוד שלל סמלי AMG על המושבים, על לוח המחוונים ועוד, מושבי ספורט יחודיים של AMG והגה ספורטיבי בעל שלושה חישורים.
מרצדס S63 AMG קופה. תא הנוסעים

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.