אינפיניטי Q50 הגיעה לישראל ותשווק בגרסה היברידית במקביל ל- G37 אותה היא תחליף בעתיד
בינואר 2013 הציגה אינפיניטי את ה- Q50 שהייתה צפוייה להחליף את ה- G37, דגם הכניסה של היצרנית ,אך באוגוסט האחרון הודיעה אינפיניטי כי תמשיך לשווק את ה- G37 במקביל ל- Q50 לפחות עד שנת 2015 תוך הוזלת מחירה וצמצום הגרסאות על מנת להשאיר אותה כדגם הכניסה בעוד ה- Q50 תוצב מעליה. כעת מודיעה קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי לישראל, כי היא החלה בשיווק ה- Q50, גם כאן לצד ה- G37.
אינפיניטי Q50
ה- Q50 משווקת עם מערכת הנעה היברידית המורכבת ממנוע חשמלי ומנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שבעה הילוכים. המערכת מפיקה 306 כ"ס ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ ומעבירה את המומנט לגלגלים האחוריים. ה- Q50 מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 5.1 שניות ועד למהירות מרבית של 250 קמ"ש.
מידותיה של ה- Q50 דומות מאוד לאלה של ה- G37. אורכה עומד על 4,800 מ"מ, רוחבה עומד על 1,820 מ"מ, גובהה 1,430 מ"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,850 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 400 ליטר.
אינפיניטי Q50
ה- Q50 מוצעת בשתי רמות אבזור: GT פרימיום שמחירה עומד על 359,000 ₪ וספורט הבכירה שמחירה עומד על 389,000 ₪. כבר בגרסת הכניסה ניתן למצוא אבזור עשיר הכולל בין היתר, מערכת עצור וסע, 6 כריות אוויר, מערכת מולטימדיה עם שליטה קולית (באנגלית), שני צגים מרכזיים בגודל 8 ו- 7 אינץ', צג צבעוני בגודל 5 אינץ' בלוח המחוונים, תאורת LED ראשית מלאה, צבע עמיד לשריטות, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, בורר מצבי נהיגה ומערכת המפיקה צליל מנוע בזמן נסיעה במצב חשמלי על מנת להזהיר הולכי רגל.
אינפיניטי Q50. תא הנוסעים
גרסת ספורט מוסיפה לרשימה מספר פריטים ביניהם מושבי ספורט קדמיים, מערכת שמע מבית BOSE עם 14 רמקולים וחישוקי סגסוגת בגודל 19 אינץ'.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.