אאודי A7 עוברת מתיחת פנים שעיקרה שדרוג המראה החיצוני ויישור קו עם תקן יורו 6
בשנת 2010 הוצגה אאודי A7, שהייתה המתחרה האמתית הראשונה של מרצדס CLS שיצרה את נישת הקופה ארבע דלתות היוקרתית כבר בשנת 2004. אאודי A7 הציגה גישה מעט אחרת מאשר מרצדס והציגה רכב בתצורת ליפטבק חמש דלתות שאיפשר שימושיות גבוהה יותר מזו של ארבעת הדלתות של המרצדס.
אאודי A7 החדשה
כעת, ארבע שנים לאחר הצגתה הראשונית, עוברת אאודי A7 מתיחת פנים כחלק מהרענון המקיף אותו עוברים כל דגמי היצרנית. השינויים בעיצוב החיצוני כוללים פנסים חדשים מלפנים ומאחור, כאשר יחידות התאורה הקדמיות יוצעו עם טכנולוגיית LED Matrix החדשה של אאודי שהושקה עם ה- A8 החדשה ומאפשרת לפנסים להסתיר חסר מהאלומה על מנת לא לסנוור את הנהגים הבאים ממול. שינויים נוספים כוללים עיצוב חדש לשבכה הקדמית ופתחי מפלט מלבניים.
אאודי A7 החדשה
עיקר השינויים בתא הנוסעים מתמקד בשדרוג מערכת הבידור MMI. זו זוכה לשדרוג עם מאיץ גרפי חדש שיעזור לשדרג את חווית הניווט בתפריטים השונים וכן אפשרות לשידור אינטרנט לסמארטפונים או למחשבים הניידים של הנוסעים. כמו כן, שידרגה אאודי את היצע החומרים ותציע חמש צבעים לריפוד תא הנוסעים ולא פחות מארבעה סוגי מושבים שונים.
אאודי A7 החדשה. תא הנוסעים
מתחת למכסה המנוע השינויים משמעותיים יותר. אאודי A7 החדשה תוצע עם שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל, כאשר כולם עומדים בתקן יורו 6 המחמיר. הספקי המנועים נעים בין 218 ל- 333 כ"ס כאשר מנוע הבנזין 3.0 ליטר החלש ביותר מציג צריכת דלק של 21.3 ק"מ לליטר בלבד. מנוע הטורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה הילוכים בעוד שאר המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה הילוכים אחרי שזו עברה מספר שינויים ועדכונים. בראש ההיצע תעמוד אאודי S7 שתוצע עם מנוע 4.0 ליטר מוגדש טורבו שעושה שימוש במערכת המאפשרת ניתוק של מספר צילינדרים על פי הצורך. הספקו של המנוע עומד על 450 כ"ס, שיפור של 30 כ"ס מהדגם הנוכחי.
סרטון רשמי אאודי A7 החדשה

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.