סקודה אוקטביה סטיישן מגיעה לישראל ותוצע בשש גרסאות עם שלושה מנועים ועם תא המטען הגדול בקטגוריה
588 ליטר, זה נפח תא המטען של סקודה אוקטביה סטיישן (קומבי) שעל תחילת שיווקה מודיעה היום צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל. לאחר קיפול המושבים גדל תא המטען לנפח של לא פחות מ- 1,718 ליטרים - שווה ערך לתכולתם של שלושה מקררים בייתים.
סקודה אוקטביה סטיישן 2014
נפח תא המטען היה תמיד האס בשרוול של סקודה אוקטביה, ועל אחת כמה וכמה בגרסת הסטיישן שמתהדרת בנפח תא מטען בין הגדולים בקטגוריית המשפחתיות ואף גדול יותר מלא מעט מכוניות גדולות ויקרות ממנה. מאז השקת הדור הראשון בסוף שנות ה- 90 הייתה סקודה אוקטביה אחת המכוניות המשפחתיות השימושיות ביותר והודות לכך זכתה לחיבתם של נהגי מוניות רבים. במרוצת השנים זלגה האהדה גם לשוק הפרטי ולראיה לכך עומד מספר המסירות שעומד על כ- 3,500 מתחילת השנה.
סקודה אוקטביה סטיישן 2014
בדומה לגרסת הליפטבק, הדור השלישי של סקודה אוקטביה סטיישן מבוסס על פלטפורמת MQB של פולקסווגן שתרם להשלת 100 ק"ג ממשקלה ביחס לדור היוצא ומעמיד את משקלה על החל מ- 1,277 ק"ג. על אף הירידה במשקל, גדלו מידותיה של אוקטביה סטיישן ביחס לדגם היוצא והן עומדות על אורך של 4,659 מ"מ, רוחב של 1,814 מ"מ, גובה של 1,461 מ"מ ובסיס גלגלים שנמתח על פני 2,686 מ"מ, מידות זהות לדגם הליפטבק.
סקודה אוקטביה סטיישן 2014. תא הנוסעים
סקודה אוקטביה סטיישן מוצעת בשתי רמות אבזור, אמבישן ואלגנס. האבזור בגרסת אמבישן כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, עיגוני ISOFIX במושב האחורי, הגה בעל קשיחות משתנה בהתאם למהירות הנסיעה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, שקעי USB ו- AUX ודיבורית בלוטות'. גרסת אלגנס מוסיפה על אלו קיפול חשמלי למראות הצד, מערכת בקרת אקלים דו-אזורית, חלונות אחורים כהים, פנסי ערפל, חיישן גשם, חישוקי סגסוגת ועוד. גרסת הסטיישן תוסיף לרשימת האבזור מסילות גג שחורות ומשענת יד נשלפת במושב האחורי המסתירה פתח גישה לתא המטען.
סקודה אוקטביה סטיישן 2014. תא המטען
סקודה אוקטביה סטיישן תוצע עם שלושה מנועים: 1.2 TSI המפיק 105 כ"ס, 1.4 TSI המפיק 140 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כ"ס. מנועי הבנזין משודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה הילוכים בעוד מנוע הדיזל מוצע גם בשילוב עם תיבת הילוכים ידנית בת חמישה הילוכים.
סקודה אוקטביה סטיישן 2014. תא המטען
ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה: "כחלק מרצוננו להתחזק בסגמנט המשפחתיות, אנו משיקים בימים אלו את סקודה אוקטביה קומבי בסגמנט הסטיישנים, עם ההצעה האטרקטיבית ביותר לרכב בסגמנט זה. לשמחתנו, כחלק מרצון היצרן לתמוך במותג בישראל, המחיר הבסיסי של האוקטביה קומבי החדשה יהיה נמוך ב- 7,500 שקל מבעבר. לצד המחיר הנמוך מבעבר, האוקטביה קומבי מציעה שלל יתרונות מול מתחרותיה בסגמנט עם אבזור עשיר, מנועים חסכוניים ובעיקר נפח ומידות ללא תחרות המגיעים עם משטח הטענה נמוך במיוחד. אנו בטוחים שתצורת הסטיישן החדשה תצליח לחזק את הפופולריות הקיימת כבר עכשיו לאוקטביה, כפי שמוכיחה רשימת המתנה של מספר חודשים לאוקטביה כרגע, לעבר עמידה ביעד של 7,000 מסירות עד סוף השנה".
סקודה אוקטביה סטיישן (קומבי), מחירים וגרסאות:
סקודה אוקטביה סטיישן TSI 1.2 אוט' אמבישן: 134,500 ₪
סקודה אוקטביה סטיישן TSI 1.2 אוט' אלגנס: 139,990 ₪
סקודה אוקטביה סטיישן TSI 1.4 אוט' אמבישן: 142,500 ₪
סקודה אוקטביה סטיישן TSI 1.4 אוט' אלגנס: 147,990 ₪
סקודה אוקטביה סטיישן TDI 1.6 ידני אלגנס: 171,500 ₪
סקודה אוקטביה סטיישן TDI 1.6 אוט' אלגנס: 180,500 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.