לאחר שחשפה את מתיחת הפנים של הונדה סיוויק האמריקאית, נצפתה גם הגרסה האירופאית בזמן מבחנים
נראה שבחודשים האחרונים הונדה עובדת שעות נוספות. לאחר שחשפה החברה לפני מספר חודשים את מתיחת הפנים להונדה סיוויק האמריקאית ובזמן שהיא נמצאת בשלבים מתקדמים של פיתוח הגרסה הספורטיבית, הונדה סיוויק טייפ R, נצפתה גם הגרסה האירופאית של הונדה סיוויק בתמונות ריגול כאשר היא נבחנת באנגליה ליד מפעל החברה בסווינדון.
הונדה סיוויק החדשה. צילום: AutoBlog
המכונית בתמונות כוסתה בהסוואה במלואה אולם ניתן לראות כי היא קיבלה לא מעט סממנים מהגרסה הספורטיבית. יחידות התאורה הראשיות עוצבו מחדש וקיבלו מסגרות שחורות בדומה לאלה של הגרסה האמריקאית. הפגוש הקדמי נראה אגרסיבי יותר עם פתחי יניקת אוויר גדולים, שבכה קדמית מפוצלת ומה שנראה כמו שני ספליטרים קטנים בחלקם העליון של פתחי היניקה הצידיים.
הונדה סיוויק החדשה. צילום: AutoBlog
מאחור נראה שהשינויים גדולים אף יותר עם ספויילר אחורי גדול ובולט, פנסים אחוריים בעיצוב חדש ודיפיוזר קטן וצנוע בתחתית הפגוש האחורי. בתמונות לא ניתן לזהות פתחי מפלט באיזור הפגוש האחורי, ועל כן ניתן לנחש כי מדובר כאן באחת הגרסאות הבסיסיות יותר של המכונית.
הונדה סיוויק החדשה. צילום: AutoBlog
הונדה אמנם טרם אימתה את השמועות, אך הונדה סיוויק החדשה ככל הנראה תנטוש את מנועי 1.4 ו- 1.8 ליטר, זאת בעקבות הצגת מנועי VTEC מוגדשי טורבו בסוף שנת 2013. המנוע הראשון הינו משולש צילינדרים ובעל נפח של 1.0 ליטר בעוד למנוע השני ארבעה צילינדרים ונפח של 1.5 ליטר ולמנוע השלישי נפח של 2.0 ליטרים והוא צפוי לאכלס את תא המנוע של הונדה סיוויק טייפ R הבאה. על פי הונדה, שני המנועים מציגים ביצועים דומים לאלה של המנועים הקודמים. מנוע הדיזל שאינו משווק בישראל כיום צפוי להמשיך את דרכו והוא ככל הנראה לא יוחלף.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.