הדור הבא של הונדה ג'אז האירופאית נצפה בתמונות ריגול כשהוא נבחן בגרמניה ללא הסוואה
לאחר שהוצגו הגרסאות האמריקאית והיפנית, הגיע זמנה של הגרסה האירופאית של הונדה ג'אז. המכונית נצפתה בתמונות ריגול כאשר היא עוברת מבחנים אחרונים לקראת ההשקה הקרבה ללא כל הסוואה למעט סרט שחור על הסמל הקדמי. חשיפתה הרשמית של הונדה ג'אז החדשה צפוייה להתקיים בתערוכת הרכב בפריז באוקטובר הקרוב.
הונדה ג'אז החדשה. צילום: WorldCarFans
הרכב בתמונות מציג עיצוב עמוס מעט, אך עדין יותר מעיצובו של הדגם האמריקאי. עיצוב החזית הולך בקו אחד עם הונדה אינסייט, הונדה CR-V וכן עם הונדה סיוויק החדשה, שנצפתה גם היא לאחרונה בתמונות ריגול. החזית מציגה פנסים ראשיים המשולבים לתוך השבכה המרכזית, פנסי תאורת יום הממוקמים בגומחות של פנסי הערפל ופתח יניקת אוויר גדול למדי במרכז הפגוש הקדמי.
הונדה ג'אז החדשה. צילום: WorldCarFans
במבט מהצד נראה שהונדה ג'אז שומרת על המראה הקופסתי ההגיוני, שהופך אותה לאחת ממכוניות הסופר מיני המרווחות ביותר בשוק. נראה שהונדה החליטה לא ללכת עם הזרם הנוכחי שפוקד את עולם הרכב ובמקום להציע גגות משתפלים, ספי חלונות גבוהים ושאר עיצובים אופנתיים שפונים לקהל צעיר, החליטה הונדה לפנות לקהל מחושב וככל הנראה מבוגר יותר, שירצה מכונית שתציע מקסימום שימושיות עם מינימום ממדים חיצוניים.
הונדה ג'אז החדשה. צילום: WorldCarFans
חלקה האחורי של הונדה ג'אז החדשה נראה שונה ולא מאוד מגובש. הפנסים האחוריים מעוצבים בדומה לאלה של הונדה סיוויק סדאן, ובצידי השמשה האחורית מודבקים פסים שנראים כמו מחזירי אור. בפגוש האחורי נפערו שני פתחי אוורור שמעניקים למכונית נגיעה ספורטיבית לא מאוד נחוצה.
הונדה ג'אז החדשה. צילום: WorldCarFans
היצע המנועים של הונדה ג'אז החדשה טרם אושר רשמית אך הוא צפוי להיות מורכב מאותו מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המוצע לאמריקאים אך עם הספק נמוך מ- 130 כוחות הסוס של הגרסה האמריקאית. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה בעלת אפשרות העברה ידנית מתוך שבעה יחסי העברה קבועים מראש. בנוסף, תוצע ככל הנראה גרסה היברידית שתעשה שימוש ביחידת ההנעה המוצעת כבר היום ביפן ועושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי בעל הספק גבוה שישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.