רכב הפנאי שטח הבינוני של לקסוס זוכה להצלחה עם השקתו באנגליה
לקסוס, חטיבת היוקרה של טויוטה, הציגה בפני העולם לפני כחצי שנה את התשובה שלה לביקוש ההולך וגדל של רכבי פנאי שטח בינוניים. היה זה אך טבעי שלקסוס לא תשב בחיבוק ידיים נוכח המכירות הנאות של מתחרותיה בפלח רכבי הפנאי שטח הבינוניים. די שנסתכל סביבנו בכביש ונראה את המספר ההולך וגדל של רכבי פנאי שטח פרימיום בינוניים כדוגמת אאודי Q5, מרצדס GLK, וב.מ.וו X3 בכדי שנבין את מגמת הגידול במכירות בסגמנט האמור בשנים האחרונות.
לקסוס NX
לקסוס NX משווק בגרסה היברידית הקרויה NX300h עם המנוע המוכר מלקסוס IS300h ולקסוס GS300h בעל הספק משולב של 197 כ"ס. כמו כן, יוצע לקסוס NX בהמשך עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 238 כ"ס. לקסוס NX מבוסס על טויוטה ראב 4 אך לקסוס מתחייבת כי מרבית החלקים ברכב שלה שונים מגרסת המקור והמכנה המשותף שבין הרכבים מצומצם מאוד. ממדי הרכב מציבים אותו בקטגוריית רכבי הפנאי שטח פרימיום הבינוניים. אורכו של לקסוס NX עומד על 4,630 מ"מ, רוחבו 1,845 מ"מ עם מראות מקופלות, גובהו 1,645 מ"מ ומרחק הסרנים עומד על 2,660 מ"מ.
לקסוס NX
עיצוב הלקסוס NX מצליח להתבלט לעומת מתחריו בזכות קווים מודגשים ומראה עתידני משהו. אין ספק שבעיצוב הרכב יצאה לקסוס מהנוסחה המוכרת של עיצוב זורם ונטול חדשנות. בכל זווית אפשרית ממנה מסתכלים על הרכב נחשפים לשפת העיצוב החדשה של לקסוס שיש לקוות כי תגיע גם לדגמיה העתידים.
לקסוס NX. תא הנוסעים
לקסוס NX החדש צפוי להגיע לישראל בראשית 2015 בגרסה ההיברידית ובהמשך צפויה להגיע גם גרסת הטורבו. בבריטניה בה החל שיווק הרכב בשבועות האחרונים זוכה הרכב להצלחה כבירה מצד הלקוחות הפרטיים ומצד המגזר המוסדי ובתקופה קצרה הוזמנו למעלה מ- 800 רכבי לקסוס NX300h. אין ספק כי הצטרפותו של לקסוס NX להיצע הדגמים המצומצם של לקסוס תתרום רבות להגדלת המכירות של היצרן.
סרטון לקסוס NX רשמי

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.