ביקוש עולמי גובר לסיטרואן C4 קקטוס מוביל את היצרנית למציאת פתרונות להגברת קצב הייצור
סיטרואן ידועה מזה עשרות שנים כפורצת דרך בעולם הרכב במגוון תחומים בהם היא מצליחה להוביל בחדשנותה ובנכונותה להמר לעיתים כנגד כל הסיכויים. כפי שאנו יודעים, לעיתים הימורים מצליחים ולעיתים קצת פחות. הפעם החליטה סיטרואן ללכת על חצי הימור ולמה הכוונה? מצד אחד, כשהחליטה סיטרואן על פיתוח וייצור של סיטרואן C4 קקטוס, היה ידוע לכל על הביקוש ההולך והגובר לרכבי פנאי שטח שנראים ויזואלית מתאימים לנסיעות שטח בעוד יכולתם האמיתית מסתכמת לכל היותר בטיפוס על המדרכה. מצד שני ייצור רכב פנאי שטח עם עיצוב רטרו בייחוד בתא הנוסעים עם שימוש במוטיבים הלקוחים עשרות שנים לאחור מהווה הימור לא קטן בהתאמה לטעמם העכשווי של הלקוחות.
סיטרואן C4 קקטוס
כמו בלא מעט מקרים מעברה של סיטרואן עושה רושם שההימור שלקחה עם סיטרואן C4 קקטוס משתלם. על פי דיווח שפורסם באתר europe.autonews.com החליטה סיטרואן להגדיל ב- 20% את קצב הייצור של סיטרואן C4 קקטוס במפעל Villaverde שליד מדריד על ידי הפעלת קו הייצור במשמרת נוספת וזאת בעקבות ההצלחה במכירת הרכב בשווקי היעד. על פי הדיווח העובדים במפעל יעבדו באופן חריג בארבעת השבתות שיחולו בחודש נובמבר בכדי להגדיל את הכמות המיוצרת.
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן מכוונת את סיטרואן C4 קקטוס לקהל יעד המחפש רכב קומפקטי עם יכולות מגוונות ועם עלויות תפעול נמוכות. סיטרואן הוזילה בעלויות ייצור הרכב כאשר השתמשה בפלטפורמה מוארכת של הסיטרואן C3 והפיג'ו 208. הוזלת העלות באה לידי ביטוי באופן ישיר במחיר הנמוך באופן יחסי בו מוצע סיטרואן C4 קקטוס. אנליסטים מתחום הרכב מעריכים כי הביקוש השנתי לסיטרואן C4 קקטוס יעמוד על 100,000 - 50,000 רכבים בשנה. המפעל בו מיוצר הרכב ניצל לפני כשנתיים מסגירה לאחר שצוות העובדים צומצם במידה ניכרת.
סיטרואן C4 קקטוס
קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, צפויה להתחיל בשיווק סיטרואן C4 קקטוס בשבועות הקרובים. שמועות מדברות על מחיר התחלתי של החל מ- 110,000 ₪. על פניו נראה כי פוטנציאל המכירה בישראל גבוה והוא תלוי בעיקר במחיר שיוצמד בסופו של דבר לחלון הרכב וכמו כן במלאי שיעמוד לרשות היבואן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.