ניסאן קשקאי החדש יוצע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 163 כ"ס ועומד בדרישות יורו 6 המחמירות
ניסאן מציגה מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.6 ליטר (DIG-T 163) שיצטרף להיצע המנועים של ניסאן קשקאי החל מינואר 2015 ויעמוד בדרישות זיהום האוויר המחמירות לפי תקן יורו 6. המנוע החדש מפיק 163 כ"ס ב- 5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. המנוע החדש ישודך לתיבת הילוכים ידנית ומערכת הנעה קדמית בלבד, ויציג צריכת דלק ממוצעת של 5.8 ליטר ל- 100 ק"מ או 17.2 ק"מ לליטר.
ניסאן קשקאי
בניסאן מתגאים במנוע החזק בהיצע מנועי ניסאן קשקאי עם נתוני האצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 9.1 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. המנוע מצויד במערכת עצור וסע, אלטרנטור משופר, ושמנים בעלי צמיגות נמוכה. המנוע החדש פולט 134-138 גרם של CO2 לכל קילומטר, תלוי בקוטר הגלגלים.
עבור קהל הלקוחות שמעדיף את פשטות הנהיגה ברכב אוטומטי, ניסאן קשקאי מוצע עם תיבה אוטומטית רציפה המשודכת למנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 115 כ"ס או מנוע טורבו דיזל המפיק 130 כ"ס.

תפריט נגישות








לא ממתין ל-1600
עשיתי נסיעת מבחן על גירסת ה-1200. הרכב נוסע סביר, לא מעבר. כיום אני עם קשקאי 2000 ומחפש רכב חלופי. האופציות כרגע הן יונדאי טוסון, פולקסווגן טיגואן ובקרוב צפויה גם סיאט קרוסאובר רלוונטית
למה לא מביאים אותו ארצה ???
הסיבה שוויתרתי על הקשקאי היא שמנוע 1.2 חלש מידי ! ! !