בזכות כניסה לסגמנטים חדשים והשקת דגמים חדשים, מרצדס מכרה 1,426 רכבים פרטיים המהווים גידול של 90% ביחס לשנה שעברה
שנת 2013 נחתמה במרצדס בסימן עלייה משמעותית. במהלך השנה מכרה כלמוביל, יבואנית מרצדס, 1,426 רכבים פרטיים המייצגים גידול של 90% במכירות ביחס לנתוני אשתקד. הנתון הזה הביא את מרצדס לנתח שוק של 27.7% מפלח שוק רכבי היוקרה ביחס ל- 19.2% בשנת 2012.
מרצדס A קלאס
את הגדילה המשמעותית חייבת מרצדס בעיקר לכניסתה של החברה לסגמנטים חדשים בהם לא התחרתה עד כה. מרצדס A קלאס אחראית למעל ל- 330 מכירות בעוד מגרסת הקופה ארבע דלתות CLA נמסרו כ- 55 יחידות. ה- B קלאס בתורה אחראית למעל ל- 90 מסירות.
גם בסגמנטים אחרים מציגה מרצדס גדילה. E קלאס לדוגמא, מובילה בסגמנט שלה בפער משמעותי של 80 מכירות על ב.מ.וו סדרה 5 ומעל ל- 100 מכירות על אאודי A6. מרצדס M קלאס ו- GL קלאס, רכבי הפנאי שטח הגדולים של החברה, נמצאים בין מובילי הקטגוריות שלהם זו השנה השנייה ברציפות. מספינת הדגל S קלאס, נמכרו כבר מעל ל- 80 רכבים למרות מחסור במלאי.
מרצדס מסרבת לעצור ומציינת כי במחצית השנייה של שנת 2014 תשיק את הדור החדש של ה- C קלאס וכמו כן, תכנס לעוד סגמנט חדש עם ה- GLA.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.