עם תא מטען בנפח 610 ליטר, עיצוב פנים מודרני ועיצוב חיצוני ספורטיבי, פיג'ו מציגה את הרכב שלדעתה יוביל את הקטגוריה בשנים הקרובות
בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה פיג'ו את הדור החדש של ה- 308 שזכתה לעיצוב חיצוני ספורטיבי ברוח העיצוב הנוכחית של החברה, תא נוסעים מודרני ומינימליסטי וליין מנועים חדש ויעיל יותר מבעבר. כעת חושפת היצרנית לראשונה פרטים טכניים ראשוניים ותמונות של גרסת הסטיישן שתענוד כמיטב המסורת את התג SW.
פיג'ו 308 SW
עיצובה החיצוני של הפיג'ו 308 SW אינו מציג שינויים דרסטיים מדגם ההאצ'בק ועל אף 33 הסנטימטרים שנוספו לאורך הכללי היא איננה נראית מגושמת או כבדה. בזכות עיצוב החזית המשופע אלמנטים משולשים וזוויות חדות, ה- 308 SW נראית קלילה וספורטיבית ורוב תשומת הלב נעה כלפי קדמת המכונית ולא לחלק האחורי הגדול יותר.
פיג'ו 308 SW
תא הנוסעים נשאר זהה לזה שבגרסת ההאצ'בק, שתי הנקודות העיקריות הן מסך המגע בגודל 9.7 אינץ' אשר שולט על מערכות הרכב השונות ולוח המחוונים שממוקם גבוה יותר מהרגיל על מנת לאפשר לנהג לראותו טוב יותר. בפועל, כך עפ"י מקורות זרים, ההגה הקטן מסתיר לעיתים קרובות את חלקו העליון של לוח המחוונים.
פיג'ו 308 SW
ההבדל העיקרי מגרסת ההאצ'בק וגולת הכותרת בחשיפה הוא כמובן תא המטען הענק. נפחו עומד על 610 ליטר ובכך הוא מציב את ה- 308 כמובילת הקטגוריה יחד עם האוקטביה קומבי שמציגה נפח תא מטען זהה. בנוסף, מדווחת פיג'ו כי את הכסאות ניתן יהיה לקפל בפעולה אחת פשוטה מתוך תא המטען ולאחר הקיפול תתקבל רצפת הטענה שטוחה לחלוטין.
פיג'ו 308 SW. תא הנוסעים
בכל הנוגע להיצע המנועים, פיג'ו שומרת על שפתיים חתומות ומציינת רק כי בצמוד לתחילת השיווק יוצעו מנועים העומדים בתקן יורו 6. בהתאם למה שנמסר מהיצרנית בעת השקת ה- 308 האצ'בק, ניתן לשער כי המדובר במנוע טורבו בנזין בעל שלושה צילינדרים ובנפח של 1.2 ליטר. הצגתה המלאה של ה- 308 SW צפוייה לתערוכת ג'נבה במרץ הקרוב והשיווק יחל באביב.
פיג'ו 308 SW. תא המטען

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.