הקבריולט של אופל נוחתת בישראל ומקבלת תג מחיר של 299,900 ₪
אופל קסקדה הוצגה לראשונה באוקטובר 2012 וכבר אז הביעה היבואנית המקומית רצון לייבא אותה ארצה. כעת, לאחר המתנה ממושכת, נחתה הקסקדה בישראל. עקב היעדר מתחרות ישירות, הציבה היבואנית את הקסקדה מול מכוניות קבריולט מבית שלושת הגרמניות היוקרתיות והעניקה לה תג מחיר של 299,900 ₪ שהופך אותה לרכב היקר ביותר של אופל שמשווק בישראל אך נשאר תחרותי ביחס לרכבים אותם רואה היבואנית כמתחרות.
אופל קסקדה
הקסקדה מבוססת על פלטפורמה דומה לזו של האסטרה אך היא גדולה ממנה משמעותית עם מידות של 4,696 מ"מ לאורך, רוחב של 1,839 מ"מ, גובה של 1,443 מ"מ ובסיס גלגלים הנמתח על פני 2,696 מ"מ. חלק מהדמיון זולג לתא הנוסעים עם קונסולה מרכזית כמעט זהה לזו שבאסטרה. הקסקדה מציעה אבזור שופע ונדיב הכולל מושבי עור, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם שליטה מההגה, חיבורי USB ו- AUX, קישוריות בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת קלים בקוטר 18 אינץ' ועוד.
אופל קסקדה
האופל קסקדה אינה עוד מכונית קבריולט שמוותרת על סעיף השימושיות תמורת מראה נחשק ואפשרות לתת לרוח לבדר את השיער. היא מציעה ארבעה מושבים בגודל מלא המתאימים למבוגרים ותא מטען בנפח של 380 ליטר. גג הבד יכול להיפתח במהירויות של עד 60 קמ"ש ופתיחתו אורכת 17 שניות בלבד.
אופל קסקדה
בחזיתה של הקסקדה שוכן מנוע חדש בנפח 1.6 ליטר מוגדש טורבו שהוצג לראשונה עם האינסיגניה לאחר שזו עברה מתיחת פנים לאחרונה. המנוע מפיק 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים ומאיץ את הקסקדה על 1,733 הקילוגרמים שלה מאפס למאה תוך 9.9 שניות ועד למהירות מרבית של 217 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 7.2 ליטר למאה ק"מ (13.9 ק"מ לליטר) בנסיעה משולבת.
אופל קסקדה. תא הנוסעים

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.